Dark Raver alweer geboekt voor Disco Arena

haha vorig jaar ging je al1 langer tog? :stuck_out_tongue:

Ja klopt, maar dit jaar gaat er allerlei tuig mee… & werk wil my niet lang missen. Dus kan niet zo lang :frowning:

oei, tuig dat moet je niet hebben tog :stuck_out_tongue: hahaha ach je bent ook zó belangrijk op werk, da hek ook :wink:

Best wel.
Moet binnekort in andere filialen gaan werken :S

egt? :expressionless: dat doe ik dus egt NIET he, kga al1 naar ander filliaal met collega’s als er gebalanst moet worden en kben aan de beurt ofzo :open_mouth: haha tot nu toe nog nooit dus :smiley:

Hahahah :smiley:
werk stinkt ! Moet zo weer :expressionless:

kom net terug :stuck_out_tongue: moet nu nog ff bellen of k morgen ochtend kan (A)… pff geen zin :frowning: kzit ff goede rede te verzinne

Niet bellen dat je gewoon niet kan¬¬

haha ja, nja aan ene kant… geeeeld…! oehw… maarja… andere kant :frowning: niet uitslapen… ach kga wel gwoon joh… benk ook nog s nuttig tog… :stuck_out_tongue:

Ej ga dan pas om 1 uur :stuck_out_tongue:
Want khoef morgn pas om 1 uur te beginnen (a)

ja uh, egt niet :stuck_out_tongue: nu kan ik smiddags nog wat doen is niet heel me dag vertieft :stuck_out_tongue: kmoet vrijdag ook al om 1 uur beginne, mr dan tot 9!

Hahaha :smiley:
Wat n medely heb ik met jou

bedankt dat je het nog egt meent ook he :wink:

Je weet van wie het komt :slight_smile:

Na een te gekke sloerie vakantie vorig jaar, zijn er wederom bij dit jaar. en op zondag zeker te vinden in de Gotcha en Arena.:eek:

Sloerie vakantie??? Wat houdt dat in…:confused:

whaha ik denk zoiets als pakken wat je pakken kan? :stuck_out_tongue:

Zoiets wat jy deze vakantie gaat doen

Oeeh supercool ! Zeker losgaan daar :slight_smile:

Jij bent echt zo grappig…:dead: