Beste reizigers,
Ik ben al een paar keer op dit forum terecht gekomen als ik wat informatie of tips over reizen zocht. Al veel nuttige dingen gelezen. Het werd tijd om me in te schrijven, en hopelijk kan ik ooit wat teruggeven aan de community!
Mijn naam is Marco, woonachtig in Rotterdam. Ik ben bijna 10 jaar werkzaam geweest in de IT, maar ik heb besloten daar een andere wending aan te geven. Ik heb onlangs een opleiding tot lifecoach afgerond die me daar hopelijk bij gaat helpen.
Verder dans ik salsa, doe ik af en toe wat fitness, en is fotografie een hobby van me.
Van reizen hou ik natuurlijk ook ;). Vanuit mijn interesse voor salsa, latijns-amerikaanse passie en spaans, ben ik onder andere op reis geweest naar Guatemala, Nicaragua en Mexico. Hierbij was ik vaak een ‘slow traveller’: langere tijd op een vaste plaats zitten, mezelf indompelen in de cultuur, en spaans leren (en veel ook weer vergeten).
Ik ben me aan het orienteren op een wat langere reis naar Zuid-Amerika (Argentinie, Bolivia, Peru) van ca. 3 maanden, vertrek eind april / begin mei. Ik wil dan eerst mijn spaans weer een beetje ophalen door les te nemen, en daarna rond te reizen.
Ok, dat is 'm wel ongeveer! Tot mails/ziens!
Marco (alias Mundi).