D.E.L.E. via taalschool

Hoi,

Heeft iemand ervaring met het doen van het D.E.L.E. examen via een taalschool als bijvoorbeeld Babylon Idiomas of Don Quijote?

Het lijkt mij wel leuk om dit examen als afsluiting van een taalcursus te doen en ik denk ook wel dat het de kans vergroot of in Spanje een goede baan te vinden.

Ik ben benieuwd!

Gr, Valerie

Misschien ken je hem al, maar je kunt op http://www.dele.org meer algemene informatie vinden over het DELE-examen. Afhankelijk van welk niveau je doet, zou je wel rekening moeten houden met een taalcursus die lang genoeg is.

Hoi,

Ja die ken ik inderdaad. Ik wil voor langere tijd naar Spanje (3 maanden), ik heb wel al Spaanse cursus gehad maar wil het graag in Spanje zelf in de praktijk brengen. Als afsluiting wil ik graag het DELE examen doen.

Daarom ben ik op zoek naar mensen die daar ervaring mee hebben.

www.dele.org is een verkoopsite van Don Quijote. Sterk veraouderd.

Alle correcte informatie over DELE-examens vind je op www.spaans.startbewijs.nl, inclusief de site van Cervantes, en heel veel voorberedingscursussen.

mocht je detailvragen hebben, stel ze, ik heb de eerste twee examens gedaan.

Op www.gratisspaans.startbewijs.nl vind je zelfs proefexamens.

Maar nogmaals, www.dele.org heeft niets te maken met het officiele examen, gewoon reclame van Don Quijote.

piet meijers

Dank je wel Piet!

Heb jij de examens in Spanje gedaan of in Nederland?

Groetjes, Valerie

Hoi Valerie,

Ik heb het inicial en intermedio gedaan in málaga. Het was echt pittig, maar de moeite waard!

groetjes,

piet meijers

Ok, bedankt. Ik kom steeds meer te weten!

Oh en Piet, ik vind het echt super dat jij altijd overal tevoorschijn komt. Op dit forum, op Spanjeforum…ik zag daar overigens ook alle complimenten naar jou toe en ik sluit me daar bij aan!

• This person didn’t ask for schools etc., she wanted to know experiences from people that have done the DELE exam, so therefore your message is marked as spam -

Wat aardig van je … ik wordt nog verlegener !!

succes met je keuze!

piet meijers
www.spanjeservice.nl