Curacao Villa Palm Beach

hey hey

zijn er ook mense die in de periode 23 augustus t/m 1 februari in Villa Palm Beach in de Bonitostraat verblijven??

Ik nm wel :smiley: samen met mijn vriend, een vriendin van mij en een vriend van mijn vriend. Dus nog meer mensen die hier toevallig langskomen ook??

Groetjes,
Emy

Niemand???

Zijn er wel mensen die de 23ste augustus of rond die datum vliegen?

Ja wij vliegen ook op 23 augustus! Om 12.00

Nee, ik niet, maar ik heb er wel gezeten :smiley:
Tot Nov '05, en daarna is het echt onwijs gepimpt! Dakterras en weet ik al niet wat
 Best leuk wonen daar, welk huis ga je in? Rood of geel?
Ik heb wel plannen om terug te komen, en zal dan ook wel eens komen kijken!

Majijke wij verblijven in Geel :smiley: is dat wat hihi. Heb er echt veel zin in!!! In welk huis verbleef jij dan en was jij ook daar voor je stage?

Lensonn: wie zijn allemaal “wij”?? Wij gaan met z’n vieren. Gaan jullie ook stage lopen??

Hey!
Ik heb eerst een week in het rode huis geslapen, en daarna 3 mnd in geel.
Had een hele rlxte kamer, 2 persoons met douche en wc, grote deel van de tijd voor mezelf. Laatste maand kwam er een kamergenoot bij, ik zat echt het best van allemaal :smiley:
Ik heb stage gelopen idd, bij een dierenkliniek op het eiland, was superleuk!
Nu kunnen er volgens mij echt 40 studenten in de 2 huizen, dus misschien is het iets minder ‘intiem’ / gezellig dan toen ik er was. Toen was het ± 25, is nog te overzien :slight_smile:
Wat ga jij doen voor stage??

ik ga stage lopen bij een media bedrijf. Wij verblijven daar met max. 15 mensen per huis. Zal wel erg druk zijn :smiley: Ik was te laat voor een 2-pers.kamer met eigen douche en wc. Dus nu zit ik samen met mijn vriend op een “gewone” 2pers.kamer. Maar goed, wat zit je daar nou binnen op je kamer :wink:
Maar jij komt mayb ook nog die kant op?? Ik zit er t/m 1 februari.

Ja ik hoop idd dat k er ook weer heen ga, t zit alleen nog ff niet helemaal mee
 Maar positief blijven; ik kom in Nov. naar Curaçao :smiley:

Lensonn: wie zijn allemaal “wij”?? Wij gaan met z’n vieren. Gaan jullie ook stage lopen??

Wij
Ik en mijn vriend en een vriendin van me.

We gaan allemaal een halfjaar stage lopen.
Me vriendin en ik gaan stage lopen in het onderwijs en mijn vriend bij het kadaster.

word nog gezellig in het vliegtuig :laugh:

Hallo Majijke,

Ik weet dat het al een hele tijd geleden is, maar ik was wat rond aan het kijken op het internet omdat ik stage ga lopen bij een dierenkliniek in Curaçao! Nu ben ik wat informatie aan het opzoeken over vanalles en nog wat.
Ik zag dat jij bij een dierenkliniek hebt stage gelopen. Kun je mij vertellen welke dierenkliniek dit is geweest? Ik ga naar Klinika Veterinaria Parera.

Mvg,

Merel van der Mullen