Curacao Contact

hej allemaal,
2 januari ga ik als alles goed gaat naar curacao jan thiel beach om daar in de horeca te gaan werken, misschien zijn er nog meer mensen die daar al zijn of ook heen zullen gaan of al ervaring hebben gehad met het werken in curacao. Het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen laat snel wat van je horen!
groetjes michael(1984)

mftk3145@kabelfoon.nl

**[SIZE=7]eej man ik ga daar ook misschien"kijken"in de zomer,weet alleen nog nie c-ker i.v.m studie enzo hebbie misschien msn?en als j info heb over dat werk en hoe j daar gaat verblijven enzo heb ik al in ieder geval wat… ik hoor je wel gr djev(djev_1@hotmail.com) latrasz

Hoi “Michael 2 Curacao”,

Ik ben Yonina (23) en hoop in September ook naar Curacao te vertrekken om er te wonen en werken.Harstikke leuk dat jij hetzelfde plan hebt (alleen ietsie eerder,boehoe).

Het lijkt mij erg leuk als we elkaar op de hoogte blijven houden van alles rondom Curacao (Tips en ervaringen uitwisselen enzo)…

In ieder geval heel veel succes enne hoop tot gauw…

Groetjes Yonina

hallo jullie allemaal,

Ik ben Rianne (20jaar) en woon in Assen.
Volgend jaar juni ongeveer wil ik ook graag naar Curacao gaan om te werken voor minimaal een jaar.
Weten jullie misshcien site’s waar ik het beste kan kijken voor meer informatie of hebben jullie telefoonnummers??
In welke branche ik ga werken maakt mij niet zo heel veel uit, het gaat mij meer om de ervaring die ik in het buitenland op kan gaan doen,.
mail en msn: rde_ruiter@hotmail.com
Alvast bedankt,
groetjes Rianne