Curacao, Aruba

hey,

ik ben op zoek naar werk op curacao,…net als heel veel mensen(I know I know)…nou hoef ik dus niet gelijk antwoord waar ik wel aan de slag zou kunnen…maar meer tips waar ik moet zoeken of andere site’s of misschien dat u nog wel relaties heeft daar die er meer van af weten…
we zijn met zijn drieen:mijn zus, mijn vriend en ik…we komen van texel en zijn er echt aan toe om er voor minimaal een half jaar tussen uit te gaan…alledrie hebben we ervaring in verschillende sectors dus dat zit wel goed…mijn zus zoekt vooral werk als au pair…en mijn vriend is werkzaam als kok, dus hij zou graag ook daar weer als kok aan de slag gaan maar dat hoeft natuurlijk niet als het maar leuk is…voor mij zelf heb ik nog niet echt nagedacht ik denk dat ik maar ga profiteren van mijn vriend en mijn zus hahaha nee hoor…ik zou graag wel in de horeca willen…ik ben momenteel ook werkzaam in de horeca maar ook in de thuiszorg (druk druk druk) vooral ouderen zorg…ook dat vind ik erg leuk…maar ik weet niet of daar wel vraag naar is op curacau of aruba…nou ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven. als u wat weet of u heeft u tips laat het me dan snel weten…
alvast bedankt en vriendelijke groeten. margit