Cultuurvakantie

Vind jij het ook leuk om de mooiste plekken, musea en culturele bezienswaardigheden tijdens je vakantie te zien? Ik zoek een reismaatje om deze plekken mee te ontdekken. Ik ben een vrouw van 28.
Er zijn nog veel steden en regio’s in Europa die ik graag wil bezoeken. Ik ga niet naar steden om te stappen of uitgebreid te winkelen. Heb jij dezelfde belangstelling dan hoor ik graag van je. Mijn voorkeur gaat in eerste instantie uit naar een korte reis binnen Europa.

Amber … als voornemens tot niets leiden … zou je je criteria kunnen aanpassen. Fijn dat iedereen zo verschillend is.

Hoi Amber,

je oproep is erg vaag, maar ik zou wel graag van gedachten wisselen over wat voor reis of stedentrip je voor ogen hebt.

Ik ben een man van 29 en ik heb de voorkeur voor een vakantie die natuur en cultuur combineert. Ik ben niet zo van het winkelen of uitgaan.

Ik hoor graag van je.

groetjes, Victor

Blij dat er nog veel mensen zijn die voor natuur en cultuur kiezen en niet alleen het uitgaan :slight_smile:

Royan

Hoi Amb28,

Ik wil je graag een prive-berichtje sturen, maar volgens mij heb je dat niet aanstaan ofzo.
Interesses etc komen overeen!
Mag ik anders je emailadres?

Groetjes H

hoi Amber , ik ben bjorn 31 jaar ,en ben van plan om een toer met camper te maken , natuur cultuur en historiese sites en plaatsen , mss heb je zin om samen rondreis te maken , ik kan me meerdere weeken vrijmaken , voor korte trips of lange
als je intresse hebt, PM me.
groetjes bjorn

Is dit nog actueel? Zo ja, dan heb ik misschien interesse.