CROWDFUNDING - We gaan samen een huis bouwen voor dit 11 jarige nepalese meisje … de 11 jarige Ashika.
Ik kan dat niet alleen, maar samen kunnen we het wel.
Ik daag je dus uit om samen met ons een huis te bouwen in Nepal voor dit meisje en haar familie. (Wij gaan er zelf heen in september.)
Ashika heeft de verschrikkelijke aardbeving van vorig jaar overleeft maar woont sindsdien in een shelter hut, in de vrieskou of in de regen op de modder.
De uitdaging zit hem om het “samen bouwen” door middel van crowdfunding. Dat kan door heel simpel voldoende bouwstenen bij elkaar te krijgen. Doneer een klein bedrag en vind een paar vrienden die hetzelfde doen. Dan gaat het zeker lukken. Donaties mogen cash, arubabank, paypal of rabobank. Even een pm en dan krijg je mijn gegevens. Op facebook vind je alle info (ook alle rekening gegevens) en kun je alles volgen via de facebook pagina “Ashikas Home” Bij voorbaat dank voor iedereen die hiervoor wil doneren naast de donaties die wij al hebben ontvangen …
Oh ja, wij steunen dit slimme “dalit” meisje zelf al me en leven lang leren. Wij horen echter van onze contactpersoon te plekke dat zij geen kans heeft om in deze omstandigheden haar toekomst te schrijven. Normaal zouden wij nooit doneren en bijdragen om een huis te bouwen voor een gezin maar in dit geval moeten wij een uitzondering maken.