Cousins Appartements

hoi,
kent iemand cousins appartements in Alanya?Goed bevallen?leuke ligging?groetjes! :blink:

Heee!

Ben er zelf niet geweest, maar misschien heb je wat aan deze info:

**Ligging: **in de oostelijke kuststrook, aan een zijweg van een drukke weg, in een dichtbebouwde woon- en appartementenwijk. Het autoverkeer in de directe omgeving van de accommodatie is vrij rustig.
**Afstanden: **naar het Oost-strand 450m en 7 treden. Naar het centrum 600m.
**Karakteristiek: **nette appartementen, gelegen in een dichtbebouwde woon- en appartementenwijk. Behalve een bar en een zwembad zijn er geen faciliteiten

Hoi Isa
Ik ben daar geweest.Best 'n goed appartement.Schoon.Mehmet de eigenaar probeert het je naar de zin te maken.Hij is niks te flauw.Ligging…redelijk.Je hoeft alleen maar 'n straatover te steken, uit te lopen en dan kom je op de grote weg.Daar ligt ook de zee.Kijk anders eens bij vakantiewijzer.Daar geven ze veel info.Iedereen is anders natuurlijk,maar IK/WIJ waren tevreden.(ik kon me in m’n rolstoel zelfs redelijk redden) :rolleyes:
groetjes van mij.

hoi!
dankjewel voor jullie reactie, de reden dat ik dit vraag is omdat ik er deze zomer een aantal maanden ga werken, de eigenaar is een oud collega van me! :stuck_out_tongue: Ik ben zelf ook bij cousins geweest, was alleen benieuwd hoe het anderen is bevallen!Het is niet superluxe dat weet ik, maar ik hoor tot nu toe alleen maar positieve berichten, gelukkig maar!Groetjes!

Eindelijk wat over Couzins.
Wij gaan er 4 augustus heen wordt tevens onze 1e x in Turkije.
Definitieve gegevens heb ik niet maar":
We vliegen vanaf Maastricht ( volgens beeldscherm Maastricht om 10.30 uur }
Vliegtijd ongeveer 4 uur
Reistijd bus Anatalya - Alanya ongeveer 2 uur

Heeft iemand meer gegevens graag info