(origineel bericht op be-more.nl)
Counting Down The days for Africa!
Lieve Allemaal…
Komende zondag is het dan zover, om 1450 gaan Kim en ik de lucht in gaan onderweg naar het verre en warme Zuid Afrika. Afgelopen zaterdag heb ik afscheid genomen van vrienden en familie en veel donaties mogen ontvangen… 1 ding is zeker al het geld ga ik besteden aan de kids en ga ervoor zorgen dat het voor 100% goed terrecht komt. Ook is mijn mams druk bezig geweest met het inzamelen van kralen, en dat is meer dan gelukt. Dus dat wordt knutselen en kettingen maken met de kids ( en ik ben al zo creatief (not)haha).
De komende 4 weken wil ik mijn indrukken en ervaringen met jullie delen via deze weblog.
We hopen maandagochtend te landen in Durban, waar we de eerste dag/nacht zullen doorbrengen in een backpackers hostel om bij te komen van de lange reis en kennis te maken met de mede vrijwilligers. Dinsdag begint de dag met een introductie en in de loop van de middag zullen we arriveren bij Mother of Peace…Spannende allemaal maar ik heb er zo super veel zin in!!!
Nou ik ga weer verder. Uitzoeken wat ik nog mee moet nemen of liever gezegd wat past er allemaal nog in mijn koffer ![]()
Liefs
Misha