Costa Rica

Dag beste-medereizigertjes :rolleyes:

Deze zomer vertrek ik voor 2 maand naar Costa Rica. Ondanks dat iedereen het ‘afraadt’, wil ik het nu nog georganiseerd doen, omdat ik nul komma nul ervaring heb met ‘alleen reizen’. Ik heb al gemerkt dat ik redelijk wat centen zal moeten neertellen … iemand die een organisatie kan aan- of afraden ?

Het wordt de bedoeling om eerst een maand in een gastgezin te verblijven terwijl ik Spaanse lessen volg en daarna vrijwilligerswerk te doen in een natuurpark en daar ook verblijf. Daarom zoek ik eigenlijk naar mensen die dit al gedaan hebben en hun ervaringen willen delen… Ik vraag me ook af of er genoeg tijd over is om het land een beetje te verkennen als je les volgt (20u per week) en werkt ?

Gegroet!
Sofie

Hai Sofie,
Een organisatie die Spaanse lessen in Costa Rica regelt, non-profit…, is www.nbreizen.nl Kleinschalig, de mensen daar kennen de docenten daar ook. Verder helpen ze je met een ticket regelen en allerlei andere zaken!
Of anders www.niw4u.nl, te vergelijken met voorgaande. Hier ook veel groepslessen. Veel succes met je keuze.
Groetjes Denise