Costa Rica met Shoestring

Hallo allemaal,

Ik zit er over te denken om dit jaar naar Costa rica te gaan met Shoestring en dan de “Costa Rica on a Shoestring” reis. Heeft iemand hier deze al gedaan? en wat vond je er van.

Shoestring heeft ook een Costa Rica reis gecombineerd met Nicaragua en Panama, ik vraag me af of je echt zo veel meer ziet en of het het extra geld waard is.

Het meest spectaculair lijkt mij de vulkanen (naast de regenwouden en wildlife natuurlijk) Kom je met de tours ook echt op de vulkanen?

Alvast bedankt.

Wij hebben Costa Rica gedaan met Baobab en vonden dit tot nu toe een van onze mooiste reizen.Een volledig videoverslag van onze reis samen met de fotos vindt U op onze website onder het tapblad Costa Rica:

http://home.scarlet.be/guidokestens/index.html

Veel kijkplezier en nog vragen? mailen hé.

Ria en Guido

Ik heb de reis met Fox gedaan, maar kan je wel wat vertellen over de vulkanen. Bij de Irazú (excursie vanuit San José) kom je tot op de kraterrand en kan je (als het niet drooggevallen is zoals bij ons) een gifgroen meer in de krater zien. De Arenal vulkaan is nog actief en kan je dus alleen van afstand bewonderen. Als je mazzel hebt en het onbewolkt is, kan je 's avonds lava zien stromen. Rincon de la Vieja is een park met van die modderpoelen die steeds blub doen en ontzettend naar zwavel stinken.

Ik vond de vulkanen wel leuk, maar vond de wandelingen door de nevel- en regenwouden 10x indrukwekkender :slight_smile:

Heey Mart,

Ik ga 29/04 Met shoestring naar Costa Rica, ik ga de ‘Costa Rica on a shoestring’ reis maken! Moet zeggen dat ik er echt heel veel zin in heb!

Heb jij al definitieve plannen???

Groetjes,

Elyse