Costa Rica eind januari/begin februari 2010

Hoi

Ik ben een vrouw van 42 en zou eind januari/begin februari graag 3,5 week in Costa Rica gaan backpacken. Het lijkt me leuker dit met zijn 2en te doen dus ik ben op zoek naar een reisgenoot. Man of vrouw maakt me niet uit, als het maar klikt en we een beetje hetzelfde idee van vakantie hebben en een beetje dezelfde plekken willen bezoeken.
Ik hou niet van geplande reizen dus ik wil alleen het vliegticket naar San José boeken. Ter plekke kunnen we dan per dag bekijken waar we naar toe gaan en wat we gaan doen. Het plan is om wat rond te trekken en veel van het land te zien. Ik ben geen superactief typetje maar hou wel van wandelen. Overdag zou ik er dan ook het liefst wandelend op uit trekken. Na een dag wandelen vind ik het heerlijk om ergens een biertje te drinken en een hapje te eten.
Ik ben zelf absoluut geen strandtype, maar als jij daar wel van houdt kan dat best een dagje. Ik vermaak me dan wel ergens met een boek. Snorkelen vind ik overigens wel erg leuk en dat zou ik dan ook graag een dagje willen doen.
Spreekt deze manier van vakantie jou aan, dan hoop ik wat van je te horen.

Oh ja, ik rook als een ketter, dus het zou fijn zijn als je zelf ook een roker bent of er in ieder geval geen bezwaar tegen hebt dat ik rook.