Contacten omgeving Malaga of Marrakech

Hallo allemaal, ik ben robin, 21 jaar en zoek mensen die ofwel in de buurt van Malaga ofwel in de buurt van Marrakech(marokko) wonen.
ik ben zelf namelijk geregeld in die steden. ik werk voor een bedrijf dat in beide landen huizen bouwt en verkoopt. Omdat ik in beide steden verblijf ben ik op beide plaatsen op zoek naar mensen die de nederlandse taal machtig zijn. Het zei leuk zijn om wat nederlandstalige mensen te leren kennen. dus ik zou zeggen…iedereen die bij 1 van de steden in de buurt woont, reageer…! [EMAIL=“robinhoodje06@hotmail.com”]robinhoodje06@hotmail.com

Heey Robin,

Ik ben in Malaga vanaf 29 juni 2008 en dan een maand lang om daar spaanse les te volgen. Ben je er dan nog steeds ?

Gr. Vatrine

Hi Robin,

Ik las je eerdere berich op het forum over wonen in Marokko.
Hoe bevalt het daar? Leer je snel de taal als je er woont?

Zelf ben ik al vanaf jongs af aan gek op dit land en ik ga er in september eindelijk op vakantie (Oujda, Fes, Marrakech) met een vriendin die daar familie heeft. (Leer ook al marokkaans)

Nou ben ik zelf startend (interieur-)styliste, en het lijkt mij geweldig om freelance werk in Marokko te doen. Het inrichten van Riads e.d.
Zelf heb ik een diploma zelstandig ondernemer, kunstacademie lifestylie& Interior gedaan en werk momenteel in de branche.

Mijn vraag is:
Hebben je misschien informatie/ tips voor mij, zijn er mensen in Marrakech of omgeving die dit werk ook doen?
Eigenlijk zou ik ook heel erg graag een paar maanden willen werken in Marokko, misschien een styliste/architecte assisteren. Ken je misschien mensen die me verder kunnen helpen hiermee?

Alvast héél erg bedankt voor de informatie en de moeite! Shokran bza3f…

Groetjes Nienke

mail: nienke.catharina@gmail.com