Nou…vooruit dan maar weer! :laugh:
Hihi, thnx!
Bij deze komt dus ook de nieuwe!
Liefs,
Carolina
Het kan zijn dat de volgende column vandaag laat of uiterlijk pas morgenvroeg gepost wordt. Dit in verband met het supermooie weer hier en de spontane beslissing om een dagje (na het werk) strand te doen! Excuses hiervoor, hoewel het me niet erg spijt hahaha!
Liefs,
Carolina
Het spijt me, maar ik sla even een weekje over… De inspiraties is dit weekend helaas ver te zoeken. Ik heb nog wel wat ideetjes voor dingen waarover ik kan schrijven, maar geen van allen komen goed op papier. Hopelijk volgende week beter.
Mocht je nog tips hebben of een onderwerp (m.b.t. het leven in (zuid) spanje) kennen waar je graag meer over zou willen lezen, stuur me dan een PB. Misschien dat ik het mee kan nemen!
Liefs,
Carolina
Ik kijk er naar uit!
Hihi, sweet! Dank je dat je ff reageert.
wauw jij woont daar nu gewoon. en vooel je je beter geaard nu? wel lef hoor!
gr. sacha
Hoi Sacha,
Ik voel me hier zeker beter ja, anders zou ik hier ook niet blijven. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om naar zuid Spanje te verhuizen.
Liefs,
Carolina
kom je nog een beetje aan salsadansen toe daar? ik zit nu in nieuwzeeland, en ik mis mijn cubaanse danssfeertje wel hoor. gelukkig heb ik donderdagavond een plekje gevonden om lekker(hopelijk)weer eens te gaan dansen.
gr. sacha
Hoi Sacha,
Tja, salsadansen mis ik inderdaad ook. Hier kennen ze het niet echt zoals we dat in NL hebben en zéker de Cubaanse stijl vind je hier amper. Hier is het flamenco wat de klok slaat. Op zich jammer, maar ik heb me erbij neergelegd en kan er nu weer extra van genieten als ik even in Nederland ben.
Hopelijk ga ik volgend jaar weer een keer naar Cuba, want dat mis ik bovenal. Santiago de Cuba en dan vooral mijn Cubaanse familie en vrienden daar!
Lekker dat je daar in New Zealand zit. Hoe lang ben je daar?
Liefs,
Carolina
Ik ben hier voor 3 maanden. Ik ben hier om mijn broer op te zoeken die geemigreerd is. 24 mei vlieg ik weer terug naar holland. Ik ga 4 daagjes kuala lumpur bekijken op de terugweg. Volgend jaar staat Cuba ook op mijn agenda. Daar wil ik al zoooo lang naar toe! Toch ff aan de spaanse les gaan dus! Heb jij Cubaanse familie dan? Ben jij ook Cubaans dan…nee toch?! nou…groetjes sacha p.s. ik heb gehoord dat in barcelona de cubaanse salsa erg populair is. misschien is dat nog 'n optie…al lijkt de flamingo me ook erg leuk om te leren!!
Hahahahaha, nee, ik ben géén Cubaanse!
Als ik over “mijn Cubaanse familie” spreek, heb ik het over de familie bij wie ik nu al 4 keer verbleven ben en hoewel we geen bloedverwanten zijn, voelt het heel hecht en zeggen we zelf wel familie te zijn. Als ik naar Cuba ga krijg ik tegenwoordig ook een familie visum (moet ik dan dáár ter plaatse regelen) om bij hen te kunnen verblijven.
In direct dus toch een beetje Cubaanse!
Mocht je het leuk vinden om over mijn Cuba avontuur te lezen, lees dan HIER het reisverslag van mijn laatste vakantie daar. Het verslag staat verspreidt door heel de topic.
Op mijn website kun je ook foto’s van Cuba vinden.
Wat betreft de salsa in Barcelona: ik geloof zeker dat het daar heel populair is, maar ik woon helemaal in Zuid Spanje, dus dat is niet echt bij Barcelona in de buurt… In Barcelona wil ik niet wonen, vind het een leuke stad om te bezoeken, maar langer dan een paar dagen hoeft voor mij niet.
Liefs,
Carolina
Hoi Carolina,
ik heb al wat zitten lezen van jouw verhalen (columns en forums) en hoop dat jij mij misschien wat tips kunt geven.
Ik werk momenteel fulltime op het speicaal onderwijs hier in NL, studeer daarnaast deeltijd Pedagogiek en werk in de weekendopvang met autistische kinderen.
Wanneer eind juni / begin juli dit schooljaar voorbij is, wil ik graag voor een jaar naar Spanje. Ik ben me momenteel aan het orienteren wat werk en wonen betreft, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Qua werk heb ik niet echt een voorkeur; horeca, reisleiding, of iets anders, ik sta overal voor open…
Ik weet dat het allemaal nog wat vaag klinkt (en zo voelt t ook nog voor mij) maar ik hoop dat je mij wat tips kunt geven zodat ik het allemaal wat kan gaan concretiseren…
Hoop wat van jou te horen!
Groetjes, Lenneke
hi! Heb net met veel plezier en onnoemelijk veel interesse je Jerez postings gelezen. Fantastisch om te lezen! Ik kreeg kippenvel bij bepaalde onderwerpen, waaronder dat je altijd al wist dat je in Andalusië hoorde…
Ik heb hetzelfde. Ook met Sevilla, moet ik bekennen. Wát een stad!!
Maar in april gaan we Jerez ook 's bezoeken, dus wie weet…
Jammer dat je de laatste maanden niet meer geschreven hebt. Hoop dat het goed met je gaat.
Ik vond 't wel zo leuk om je dit te melden. Iemand zit toch in ‘jouw leven mee te lezen’. Voelde me bijna voyeuristisch
Succes en veel geluk!
Simone