Enquête: Carolina's column

Enquête

Daar ik per vandaag een weekje (of zo) op vakantie ben en daarom morgen (en misschien ook de volgende zondag) geen column kan schrijven, nu even iets anders.

We zijn nu ruim 3 maanden verder en ik merk dat het lezersaantal van mijn columns een stuk is gedaald. Nu is dat geen ramp, zeker niet, maar ik ben toch erg benieuwd wat je van mijn columns vindt. Ik wil erg graag weten of het gewaardeerd wordt, met plezier gelezen wordt of dat het alleen maar als overbodige webvulling beschouwd wordt.

Daarom nu dus, in plaats van een nieuwe column, een korte enquête. Een peiling om te zien of het, waar ik mee bezig ben, wel leuk gevonden wordt.

Dus bij deze: wat vind je van mijn column?

Als het even kan graag ook een reactie posten. Dit mag/kan van alles zijn: alleen een reactie, (opbouwende) kritiek of zelfs een onderwerpverzoek. Werkelijk alles is welkom!

Bij voorbaat dank voor je moeite!

Liefs,
Carolina

Leuke enquête,

Ik ben altijd blij als het weer zondag is, dan kan ik de nieuwe column van Carolina weer lezen. :laugh: :wink:

Xander

Hihihi sweet!

Thnx voor je reactie!

Liefs,
Carolina

Hmz… Niet meer reacties?

Zou het wel leuk vinden om eens van anderen te weten
te komen wat ze van m’n column vinden…

Bij voorbaat dank voor je moeite.

Liefs,
Carolina

Hi Carolina, Ben blij dat ik via hyves de link naar je colums heb gevonden. Kheb ze allemaal achter elkaar gelezen. Super!!
Frey

Hey Frey!

Wat ontzettend leuk dat je ook even hier bent gaan kijken. Dank je voor je reactie op m’n columns. Erg leuk dat je ze gelezen hebt!

Veel liefs,
Carolina

Ga zo door! :yes:

:slight_smile: Thnx!
Ik doe m’n best! :wink:

Liefs,
Carolina

Hallo Carolina … ik heb net je column ontdekt … schrijf je column echt met een n erachter? dan heb ik dat alweer geleerd… maar ook wat je schrijft is behoorlijk nieuw voor mij… erg leerzaam… dus, dooorgaan…

Hoi gevane,

Dank je voor je reactie! Erg leuk om te lezen dat wat ik schrijf gelezen en leuk gevonden wordt. Maarreuh… Ik ben wel benieuwd in welk opzicht het zo nieuw voor je is, wat ik schrijf. Kun je dat toelichten? Alvast bedankt! :wink: :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Wat nieuw voor mij is caroline? Dat de salarissen een stuk lager liggen dan hier, hoe gemakkelijk de spanjaarden lenen, hoe hun dagindeling en uitgaanspatroon is. En ook jouw leven is verrassend voor mij. Als jij mijn dochter was zou ik wel een beetje bezorgd zijn… maar ik kom ook uit een andere tijd…

Mijn vader maakt zich absoluut geen zorgen. Hij weet hoe gelukkig ik hier ben, hoe goed ik me hier voel en daardoor kan hij alleen maar blij voor me zijn. Daarbij, ik heb gelukkig nog steeds geld achter de hand in Nederland, dus ik zal nooit omkomen van de honger. :wink: Dat weet hij ook heel goed.

En verder, dat het salaris hier lager is, wil niet zeggen dat je er niet van rond kan komen, zelfs met de hoge huizenprijzen e.d., maar je moet soms wat zuiniger leven. Toch scheelt het wel, dat de mensen hier bijvoorbeeld veel buiten leven, het leven hoeft hier niet altijd veel duurder te zijn.

Liefs,
Carolina

Hoi Carolina,
Een hele late reactie, maar ik wilde toch wel stemmen.
Ik zit normaal op het turkije gedeelte en nu dat bloem hier haar plekje heeft, kom ik ook jouw belevenissen tegen.
Ik ben pas bij deel 21, maar ik geniet erg van je verhalen. Heel erg leuk om te lezen over allerlei verschillende dingen. Hoe leven de spanjaarden, wat eten ze en op welke tijdstippen. Ook dat stukje over namen vond ik heel grappig om te lezen, dat zijn dingen die je dus echt niet weet. Je schrijft heel leuk en ik ga snel weer verder lezen.

Hoi MK116,

Dank je voor je reactie! Erg leuk om te lezen! Ik vind het altijd fijn om te weten dat mensen mijn schrijfsels waarderen. Dus hartelijk bedankt!

Liefs,
Carolina

Wat grappig, deze enquete is vorig jaar al opgestart, maar heb 'm dus toen gemist. Natuurlijk heb ik nu even gestemd. Ik vind het heel leuk om je verhalen te lezen. Elke keer als ik het lees en dingen herken dan voel ik me weer even terug in Tres Cantos en dat doet altijd heel goed.

Groetjes,
Barbara

Hoi Barbara,

Dank je voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat het je weer even terug brengt in het Spaanse! :slight_smile: Thnx ook dat je even gestemd hebt! :smiley:

Liefs,
Carolina

carolina, ik vind je colums hardstikke leuk… maar die keuze stond er niet bij
valse bescheidenheid?? echt cker en vooral doorgaan!!

Hihihi sweet! :smiley: Dank je wel Bloem! Ik zal zeker doorgaan!

Op het moment zit ik alleen even in een kleine schijversdip. Dat gebeurt weleens. Er liggen al wat ideeën klaar, klaar om uitgewerkt te worden, maar ik krijg ze niet goed verwoord. Geduld is hierbij het sleutelwoord. Ik geef het wat tijd en hoop dat ik dan gauw weer uit deze dip kom. Vast wel hoor! No worries please!

Liefs,
Carolina