Kan iemand mij vertellen welke ervaringen hij / zij heeft met het Club Voyage Selge Beach hotel in Side ?
het is een erg leuk en groot hotel.t zwembad met de glijbanen is ook erg leuk alzijn ze niet elk uur geopend. aan de overkant van het hotel heb je een super grote bazaar waar je allemaal leuke dingen kan kopen!t hotel is ook zeer schoon.zorg ervoor dat je niet aan de slecht kant van het hotel zit(tegenover t hotel waar ze aan het bouwen zijn) want ze werken dag en nacht aan een nieuw hotel ernaast, maar die is inmiddels wel af denk ik ik ben er in mei geweest met mijn familie.
kijk als je naar het strand loopt een goed in die sloot(je moet eerst over een brug voor t strand) want daar zitten super veel kikkers en schildpadden in!!!veel plezier en t eten bij t italiaanse gedeelte van het hotel is super lekker wel ff reserveren.
groetjes linda B)
Ik vind het echt een zeer goed hotel. Zeker ook als je kinderen hebt, want die kunnen zich daar zeker vermaken. Ook voor volwassenen vind ik het tevens een goed hotel. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, gewoon een goede keuze
ik ben twee keer in dit hotel geweest en ik vond het echt geweldig…
nou kijk ik ook wel eens op vakantiereiswijzer en daar hoor ik de laaste tijd veel negatieve berichten… ![]()
maar ik denk dat dat komt omdat het hotel aan het eind van deze maand dicht gaat voor renovatie… iedereen in het hotel raakt dus zijn baan kwijt… dus dat zijn geen ideale werkomstandigheden…
ook heb ik gehoord dat het hotel een nieuwe manager krijgt… een rus…
volgend jaar zal het dus heel anders worden…
maar tot nu toe vond ik het echt een tophotel!!! mooi zwembad, goede bediening… je kan de hele dag door eten en drinken…
de animatie is echt top!!! :lol:
kortom echt heel leuk!!!
het enige minpuntje is dat je een beetje achteraf zit… maar dat weet je vantevoren… ze hebben een hele leuke disco op het resort waar het iedere avond gezellig is en je kan ook met het animatieteam mee naar een disco in alanya… je zal je er echt niet vervelen…
ook gaan er genoeg excursies vanuit dit hotel…
groetjes sabine