Hallo,
Is er iemand die contact heeft met het animatie team van Club Paradiso?? Ik zou graag contact met hun willen om volgend jaar daar te gaan werken!
Laat het me horen.
Groetjes Sandra
Hallo,
Is er iemand die contact heeft met het animatie team van Club Paradiso?? Ik zou graag contact met hun willen om volgend jaar daar te gaan werken!
Laat het me horen.
Groetjes Sandra
hallo sandra,
wat toevallig!!!
ik ben eind september daar op vakantie geweest en wil volgend jaar dus ook daar gaan werken als entertainer!!
heb echt een geweldige tijd gehad daar met o.a. Clint, Kenzo, Natalie, Serkan, Baha en vooral Ceto!!!
ik heb t telefoonnummer van Natalie en t emailadres van Clint.
maar misschien is t beter als we met zijn 2en gaan uitzoeken hoe en wat, ik denk dat dat sneller gaat dan alleen.
ik ben al druk bezig op internet maar dat heeft weinig zin.
ik ga morgen een fax naar t hotel sturen misschien dat dat helpt.
ik heb vorig jaar al in Mallorca gewerkt maar wil nu echt naar turkije toe!
dit is mijn emailadres: myrnapeters@hotmail.com
ik hoop dat je mij mailt zodat we elkaar kunnen helpen!
groetjes Myrna
Hee Myrna,
da’s helemaal toevallig, ik heb jou daar gezien, je werd geloof ik op het podium geroepen of zoiets. Ben net zaterdag teruggekomen van Club Paradiso en het animatieteam was inderdaad helemaal te gek! Vooral Nouri was heel erg goed, hij zou zo een professional kunnen zijn.
Groetjes,
Marco
hoi marco,
dat klopt! ik heb 1 avond meegedaan met een stukje van de show.
ik werd zeiknat gegooid!!
oke, nuri was heel goed in de shows maar ik vond hem heel onsympathiek. hij was niet aardig tegen de andere entertainers en ook niet tegen de gasten. was alleen met zichzelf bezig…
maar ieder zijn mening natuurlijk!!
heb ik jou ook gezien dan?
ben je ook mee geweest naar james dean? super tent!!
heb je msn, want dan kunnen we een x chatten!!
groetjes
Myrna
hallo ik ga 21 sept naar club paradiso is een van jullie daar nog gaan werken? of kan ik iets voor jullie betekenen gr.hans
Hallo Hans,
Ik zou graag in alanya willen werken en ook bij club paradiso, kan jij iets voor me betekenen?
Laat het me even weten! Mijn man zoekt ook werk voor de winter, hij werkt nu nog in Bodrum, maar zoekt ook werk voor in de winter in alanya.
groetjes Elke