Ik zoek informatie van dit hotel , wie kan helpen
Hotel Akassia Swiss Resort is een voltreffer!
Echt een heel mooi hotel, prachtige zwembaden (2 verwarmd in maart).
Ik had een kamer dicht bij het verwarmde zwembad.
In tegenstellling tot wat ik hier gelezen heb was het eten dik in orde, zeer gevarieerd
en het eten eten van de show-cooking was top.
Het enige wat ik gemist heb bij het eten was chocopasta bij het ontbijt of mayonaise
bij de fritten maar dat zijn details.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, geef ze wat aandacht en ze doen alles voor jou.
De all-in formule is heel goed, alleen cocktails met meer dan 1 sterke drank zijn betalend.
Snorkelen aan de pier van het hotel was heel de week onmogelijk door de rode vlag. Echter aan de zone voor het strand kan je ook fijn snorkelen en zie je met wat geluk ook mooie vissen.
Het waterpretpark is een echte aanrader, zeer fijn ook voor kinderen.
Wifi is gratis in de hotellobby en beschikt over een goed netwerk.
Enige wat negatieve is de animatie,echt Italiaans getint!
Tophotel
Waardering
9,0
Ligging
8,0
Service
9,0
Prijs / kwaliteit
9,0
Eten
9,0
Kamers
8,0
Kindvriendelijk
9,0
dank je wel voor je info. dit wordt echt een mooie kerst voor ons dan.
wil je met de kerst naar dit hotel dan Club Akassia ??
wij gaan altijd naar hurghada dana beach dat is pas een toppertje!!
we hebben al geboekt , vorig jaar hurghada garden beach en dit jaar club akassia in marsa alam
Hey hey, mijn vriendin gaat altijd naar dit hotel, op dit moment zit ze daar nu ook en het is echt een mooi hotel…voor ieder wat wils…dus een goede keuze…als het goed is biedt neckermann dit hotel aan
Ik ben hier ook enkele keren geweest en het was een heel fijn hotel.
Mooie zwembaden, mooie pier om vanaf te gaan snorkelen. Heel vriendelijk personeel. Echt de moeite waard!
jullie zorgen ervoor dat we er echt zin in hebben en zo te lezen een goede keuze hebben gemaakt