CID Ghana, vrijwilligerswerk voor langere termijn

Hoi!

Voor mensen die graag vrijwilligerswerk in Ghana willen doen en zich nu aan het oriënteren zijn, kijk eens op www.cidghana.org. Dit is een kleine, betrouwbare, Ghanese non-profit organisatie die je kan helpen aan verschillende projecten. Ze leggen de nadruk op samenwerking met de plaatselijke bevolking en ontwikkeling van het project en van jezelf. Op de site staat al veel informatie (in English yesss), maar voor vragen kun je altijd de Nederlandse coördinator mailen, zij helpt je heel graag verder!

Het is voor mij alweer twee jaar geleden dat ik via CID in Ghana belandde, maar het is mij zeer goed bevallen en ik heb nog steeds contact met mensen van de organisatie.

Iedereen met een positieve instelling die graag samen met Ghanezen werkt aan een verbetering van hun maatschappij, bekijk ff de site! Succes!
www.cidghana.org

Marieke

Hmm, ik ben juist (ook op dit forum) een aantal minder enthousiaste reacties tegengekomen over CID Ghana, dus kennelijk verschillen de meningen nogal.

Ik heb zelf via NorGhaVo vrijwilligerswerk gedaan in Tamale, en kan deze organisatie in ieder geval aanraden. Zie www.norghavo.org.