Chunut House Phi Phi

Hallo,

heeft er iemand ervaring met Chunut House op Koh Phi Phi?
heeft iemand een website met prijzen?
of kan iemand anders accomodatie aanraden tot max 1500 bath?

groetjes,
alexandra

Hoi Alexandra, Ik dacht dat het bungalow-hotel in Koh phi phi don ligt,ben er nog in2006 geweest.Ze hebben daar verschillende prijzen(hoog&laag seizoen)toen ik er was,heb ik 1300bath betaald,ben niet zeker?Toen ben ik met een boot vanuit Phuket naar het eiland gevaren,(tijd:dacht ik 2:40minuten?)O ja Alexandra,vanuit Krabi kunt je er ook geraken met een boot,was het bijna vergeten te zeggen.groetjes:georgessiam.

dus het hotel is wel te doen? weet je nog andere accomodaties op Koh Phi Phi :dag:

Omdat het al een tijdje geleden is heb ik ff gesurft op internet!!! hier gaan we Alexandra:alle hotels zijn gelegen aan de “loh dalum strand”!phi phi anita resort:prijs=1300bath,jj.bungalow:prijs=1250bath,phi phi vieuwresort:prijs=1080bath,phi phi don chukit resort:prijs=610bath en tenslotte,phi phi twinpalm bungalow:prijs=732bath!!!groetjes:georgessiam.Chunut house is prima om te verblijven,goede service en de staff is vriendelijk!!!

Hahaha super dit allemaal :zon02: ik ga het meteen ff opzoeken op internet! laatste keer dat ik er was is zo’n 10 jaar geleden, vond Phi Phi toen echt geweldig, ik begrijp dat het 1 en ander veranderd is na Tsunami…
maar bedankt he doeiii:chin:

Ik heb geen echte sporen kunnen ontdekken van de Tsunami, na de Tsunami had de Thaise regering wel een stop gezet op de bouwvergunningen van wat ik erover had gehoord maar desondanks is het weer volgebouwd, maar het was nog steeds érg mooi hoor!! Volgens mij heb ik ook een aantal guesthouses gezien voor 500 bath per nacht maar ik weet niet precies waarnaar je opzoek bent, in ieder geval een goeie reis toegewenst!

je mag me altijd de namen geven en websites als je die hebt, waar sliep jij? ik ben op zoek naar iets niet te duur, maar het hoeft ook geen ranzige goedkope bedoeling te zijn als je begrijpt wat ik bedoel :tongue:
groetjes!

Beste Alexandra,Ik kan je een lijst geven van goedkoope guesthouses/hotels,maar dan ben ik morgen nog bezig,ff surfen op sawatdee.com,moest je niets vinden dan laat je maar iets weten(pm)Je weet Alexandra als ik je kan helpen,dan doet ik dat met veel plezier!555555.groetjes:georgessiam.

ik weet het :chin:
ik heb al een aantal keer gekeken op sawadee.com maar op een of andere manier kom ik er niet uit…niet veel goede reacties etc. en meeste vrij prijzig of ik kijk echt met me neus:tssk:
:zon02::zon02:byee!

Toevallig sliep ik toen wat luxer, en in http://www.phiphiarayaburi.com/, maar ik heb net 2 maanden door Thailand gereisd en ik moet zeggen dat bijna alle guesthouse’s degelijk zijn en er fatsoenlijk uitzien en dat ik geen kamer heb gehad waar bijvoorbeeld insecten inzaten. persoonlijk denk ik dat guesthouse’s een goeie geld saver kan zijn als je op reis bent in Thailand! Mijn goedkoopste nacht was bijvoorbeeld 135 bath (gedeelde kamer in Chiang Mai) en het duurste was 500bath(in Phuket in een nieuw en wat luxer guesthouse). Maar je kunt altijd eerst vrijblijvend wat guesthouse’s checken voordat je er eentje uitkiest, heel normaal! En ik weet niet of het nodig is, maar je kunt altijd ook om een “special price” vragen als je een paar nachten blijft. Als je trouwens op de bonnefooi naar Phi Phi gaat, trap dan niet in alle aanbiedingen zodra je van de ferry stapt haha:). Wanneer ga je precies weg?