Weet iemand leuke bungalow/guesthouse op Koh Phi PHI

Hallo,

Na drie weken rond trekken in thailand eindigen we met een strandvakantie op Koh Phi Phi . Nu ben nog een beetje op zoek naar een leuke locatie om te slapen op Koh phi phi. geen backpack hotel maar ook niet een super duur hotel…ergens tussenin.

Nu na enkele reviews te lezen op tripadvisor, lijkt het net of er ginder niet één proper hotel te vinden is !:disgust:

Heeft er iemand tips? een bungalow of zo zou al top zijn!
groetjes

Hallo,

Wij hebben in het Cabana hotel gezeten. hier de website wij vonden het een superhotel met een lekker balkonnetje en een zeer groot zwembad. Ik weet niet of het binnen je budget past.

Het zit ook op een goeie lokatie niet te druk en alles is dichtbij. Zoals het op de plaatjes eruit ziet zo ziet het er in het echt ook uit. Het ontbijt vond ik niet super maar wel oke ze hebben van alles ook fruit en yoghurt en sap enzo.

Trouwens tripadvisor vind ik niet altijd kloppen ik zit nu in een hotel in Penang die afgezeken word op het zwembad en op dat de kamers niet schoon zijn. Het is echt een onwijs mooi hotel met een supergroot zwembad. Dus wat mensen soms schrijven is best wel eens overdreven.

mmmmm, tja ziet er wel leuk uit maar 94€ per nacht vind ik wel wat veel voor thailand…

oke ja verder heb ik geen ervaring. Ik heb wel in nog een huisje daar gezeten nou daar betaalde we 40 euro en dat was echt uitgewoond en zag er niet uit. Je zou ook via andere sites kunnen zoeken of je die goedkoper kan vinden. Het kan soms heel veel geld schelen door niet bij het hotel rechtstreeks te boeken.

gr van Moira [URL=“http://www.wotif.com”]