De CI 066 van 30 november, 01 en 02 december zal via Chiang Mai naar Taipei vliegen. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen.
Theo
De CI 066 van 30 november, 01 en 02 december zal via Chiang Mai naar Taipei vliegen. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen.
Theo
EVA-air vliegt op Utapao, zo’n 140 km van Bangkok. http://www.evaair.com/html/b2c/english/eva/News/2008/Suvarnabhumi+Airport.htm China Airlines vliegt al vanaf morgen (29 Nov) via Chiang Mai http://www.china-airlines.com/en/newsen/newsen000504.htm
Pfff alweer een btje ademhalen dan hier…
Want het duurt nog wel een week voor we gaan, maar toch, het ook nog ‘maar’ een week…
We blijven alles volgend
Als je in Bangkok moet zijn is Utapao goed te doen. Prima snelweg naar Bangkok. Ook Koh Samui en Phuket, zijn vanaf Utapao te bereiken, met Bangkok Air.
Inderdaad vliegt China airlines vanaf 29-11-2008 via Chang Mai alleen is dat de vlucht Taipei-Changmai-Adam
De CI 066 van 30 november, 01 en 02 december zal via Chiang Mai naar Taipei vliegen. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen. De vlucht van 03 december a.s. wordt vooralsnog via de gebruikelijke route uitgevoerd. Let wel, dat passagiers, die op bovengenoemde data oorspronkelijk al geboekt staan hebben voorrang, maar voor de gestrande passagiers van 25, 26, 27 en 28 november jl. kunnen op de lijst worden gezet. U kunt contact opnemen met uw reisagent en/of direct met China Ailrines Reserveringen: 020-6461001. De vertrektijd blijft hetzelf: 14.25 uur.
Nogmaals de vluchten van 28 en 29 november zijn definitief geannuleerd!
theo
Op de website van EVA Air staat, dat ze Amsterdam-Bangkok-Taipei rerouten als Amsterdam-Wenen-Taipei. De " terugweg", Taipei-Bangkok-Amsterdam, wordt gegeroute als Taipei-Utapao-Dubai-Amsterdam.
Jammer dat de “heenweg” niet ook via Utapao gaat.
Gelukkig heb ik nog even, ik vlieg op 2 januari volgend jaar. Tegen die tijd zal alles wel weer gewoon vliegen op Bangkok…
Ik vlieg aanstaande vrijdag met EVA Air. Utapao klinkt mij als muziek in de oren. Dan maar met de taxi naar Bangkok. Er is weer hoop!!!
Zoals reeds opgemerkt door Pernette vliegt EVA alleen op de route Tapei-AMS via Utapao. Op de vlucht AMS-Tapei wordt Thailand niet aangedaan.
Utapao is een klein vliegveld en kan slechts een beperkt aantal vluchten aan. Voorlopig wordt voorang gegeven aan het weghalen van gestrande passagiers.
Het ziet er naar uit dat de bezetting van de vliegvelden nog wel even zal duren.
Maar binnen kort zullen er ongetwijfeld ook opties beschikbaar komen voor de route AMS-BKK-Tapei. Mogelijk kan men nu via Tapei naar Thailand, zoals EVA in het verleden ook vloog.
Voor de vlucht van EVA Air voor 30 november wordt er nu ook een tussenstop in Utapao gemaakt volgens de website van EVA Air. De route wordt dan Amsterdam-Wenen-Utapao-Taipei (last update).
Kijk voor meer info op de website van EVA Air.
we gaan via dusseldorf op 17dec.ik ga wel met een beetje angst.zal het wel veilig zijn .hoe zit het met de vergoedingen van mensen die via dusseldorf gaan en vertraging hebben. gr fina
**Laatste update: **
De CI 066 van 01 tot en met 05 december zal via Chiang Mai naar Taipei vliegen. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen. De vlucht van 06 december a.s. wordt vooralsnog via de gebruikelijke route uitgevoerd.
**Let wel, dat passagiers, die op bovengenoemde data oorspronkelijk al geboekt staan hebben voorrang, maar voor de gestrande passagiers van 25, 26, 27, 28 en 29 november jl. kunnen op de lijst worden gezet. U kunt contact opnemen met uw reisagent en/of direct met China Ailrines Reserveringen: 020-6461001. De vertrektijd blijft hetzelf: 14.25 uur.
Theo
**
Volgens mij vlieg EVA wel naar Utapao??? Dit komt van hun site http://www.evaair.com/html/b2c/english/eva/News/2008/LatestupdateonBangkokFlights.htm
BR76AmsterdamUtapao2008/12/02 15:352008/12/03 08:25latest updated
Hopelijk vliegen ze 6 dec volgens plan DAN GAAN WIJ!!!
EVA vliegt idd naar/vanaf Utapao en China Airlines naar/vanaf Chiang Mai (onder voorbehoud van wijzigingen). Heb het idee dat de bezetting van de beide luchthavens nog wel even kan duren…
Ik weet t, onze reisorganisatie gaat eea voor ons regelen ivm het vliegen op Chaing Mai…
Maar we gaan, en daar gaat het om tenslotte
Het schijnt een chaos te zijn op Utapao, maar we gaan in ieder geval en de geplande reis kan doorgang vinden. Ik denk dat ik eindelijk weer eens lekker slaap vannacht ![]()
De Bangkokpost heeft een interview met een medewerker van de Thaise luchthavenautoriteit. Nadat de betogers zijn vertrokken zal het zeker nog dagen duren vordat de luchthavens operationeel zullen zijn, omdat er uitgebreide checks dienen plaats te vinden.
http://www.bangkokpost.com/021208_News/02Dec2008_news03.php
Laatste update: Vlucht CI 066 zal vanaf 08 december haar gebruikelijke route via Bangkok weer hervatten. Hiermee vervalt route over Chiang Mai, die op zondag 07 december voor het laatst zal worden uitgevoerd vanaf Amsterdam. Voor passagiers die toch naar Thailand willen en een coupon Amsterdam-Bangkok hebben, kunnen naar Chiang Mai vliegen. Zie het vluchtschema hieronder:
Vluchtschema:
07 december Amsterdam –Chiang Mai – Taipei: CI 066 – laatste vlucht naar CNX
08 december Amsterdam – Bangkok – Taipei: CI 066
08 december Taipei – Chiang Mai (09dec) – Amsterdam: CI 065 – laatste vlucht via CNX
09 december Taipei – Bangkok (10dec) – Amsterdam: CI 065
**Theo
**