Mahola,
Aangenaam kennis te maken, Andries Bruin en jij heet… Welkom op mijn profiel. Ik ben 35jaar, woon in Scheveningen. Ik reis al vanaf mijn 22ste. De volgende landen heb ik bezocht Sri Lanka, Ierland, Zuid Afrika, Spanje, Frankrijk, Engeland, Indonesia en Australia.
Ben net terug van mijn trip in Indonesia, deze keer helaas maar 30dagen. Het was weer een leuk en bijzonder avontuur. Twee weken rond reizen met het brommertje, heel Bali rond gereden en vervolgens naar Lombok en de Gili eilanden. Uiteraard ook nog goede golven gesurft. Reizen stond en staat het eigenlijk nog steeds wel uit de mooiste golven surfen die er in de wereld zijn.
Nu kan ik een heel jaar niet meer weg, althans niet meer dan 6 dagen. Want mijn vakantie dagen zijn op. Ik werk dan als woonbegeleider in een instelling voor Verstandelijk gehandicapten mensen. Ik begeleid de mens met een beperking en begeleid hun de dag door, heel leuk werk!!
Maar na mijn laatste trip Indo 2012, wil ik mijn koers veranderen. Planning is om sociale projecten te gaan doen in Chili. Daarnaast ben ik op zoek naar een netwerk van Nederlandse ondernemers die een onderneming hebben in Chili of die me hierbij willen helpen. Ik wil een eigen yogastudie beginnen en daarnaast een massage school beginnen. De spaanse taal beheers ik nog niet daarnaast ben ik ook nog geen yoga leraar en beheers ik ook nog niet de fijne kneepjes van het masseren. Kortom 2012 word een investeringsjaar!
Dus mensen als jullie tips en ideeen hebben voor mij hoe ik een goede start kan maken in Chili alle tips zijn welkom!
Cu,
Andries