Goedenavond mensen. Ik ben dus Chris, ik reis niet zo gek veel. ik ben een keer in Chili geweest, omdat ik daarvandaan kom. ik ben geadopteerd. met mijn ouders en broers ben ik ongeveer 17 jaar geleden daar geweest, het was een mooie reis. maar ik weet er niet zo gek veel meer van , ik heb gelukkig nog wel de foto’s. met vrienden ben ik een keer naar Bali en Indonesië geweest. onder andere naar de Borobudur en naar de Bromo vulkaan. De tempel , de Borobudur was heel erg mooi en indrukwekkend om te zien, toen we aankwamen in het hotel vlak onder de tempel was het nog middag , maar na even gerust te hebben en gegeten begon de zon onder te gaan en liepen we naar de tempel toe en dat was echt een prachtig gezicht. Een goeie vriend van mij woont en werkt al jaren in Thailand en die ben ik een keer op gaan zoeken. dat was ook wel mooi, quad rijden op kho chang en strand Hangen daar, en ook naar de River Quai, en de tijger tempel.
dichter bij huis ging ik met de Vriend die nu in Thailand woont vroeger op klim vakantie in Oostenrijk en Zwitserland, dat ging via de NKBV . Dat is ook echt een aanrader voor actievelingen.
Verder weet ik niet zo veel over mezelf te vertellen. Ik kom hier op dit forum voornamelijk om een vraag te stellen met betrekking tot een mogelijke reis die ik in de toekomst ga maken naar Chili.
Hoi Chris,welkom op wereldwijzer!
Nou Chili is een prachtig land om te bezoeken,denk dan in eerste instantie aan de stomende geisers van El Tatio.
Ik veronderstel dat je nog met vele vragen zit Chris,wel je kan altijd een berichtje posten op het Chili Forum
Succ6 nog met de voorpret !
groet,georgessiam.