Chicago

Hallo,

Ik heb in mei 2016 voor het eerst een verre reis gemaakt (Las vegas) Het was zo een leuke ervaring dat ik nou alvast opzoek ben naar een andere verre reis. Ik zat te denken aan 3 steden trips in een. Eerst vliegen naar chicago voor een paar dagen en daarna met de trein naar de Detroit en dan vervolgens naar Toronto Canada. Alleen ik heb zelf nog geen ervaring met het verre reizen en helemaal niet in mijn eentje. Vandaar dat ik op deze app ben gaan kijken opzoek naar jonge Nederlanders die ook graag een reis wil gaan maken naar het noorden van de usa en Canada.

Ik ben stefan, 23 jaar en woonachtig in Beverwijk, Noord Holland.

Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app

Is er een reden dat je graag naar Detroit wilt, behalve dat het geografisch tussen Chicago en Toronto ligt? Ik ben in 2008 van Chicago naar Toronto gereisd. Verschillende mensen raadden me toen af om naar Detroit te gaan. Ik heb Detroit toen dus niet aangedaan en ben met de nachttrein via Buffalo naar Niagara Falls gegaan. Detroit is sindsdien denk ik alleen maar verder achteruit gegaan, met leegstand, werkloosheid en criminaliteit tot gevolg. Ik zou het je dus niet bepaald aanraden om naar Detroit te gaan :slight_smile:
Vanuit Toronto kan je prima in een aantal uren met de trein naar Ottawa of Montreal reizen overigens.