Chiara 13 jaar en gaat naar Curacao verhuizen

hallo ! :wink:
Ik ben chiara ferreira , een meisje van 13 jaar en zit nu in de 2e van HAVO !
ik ga 2 juli naar Curacao emigreren met mijn neefje, zusje, nichtje, tante en me moeder. De mannen blijven dan nog even in Nederland.
Waarschijnlijk ga ik dan naar het Radulphus College .
Misschien zijn er mensen die ook zijn geëmigreerd naar Curacao.
En die met mij wat informatie kunnen uitwisselen.
Ik ben natuurlijk dan helemaal alleen en ken niemand op die school !:paranoid:
Dus Best ENG ! :tssk:

Groetjes Chiaar ! :wink:

:zon02:CURACAO HERE I COME !

Chiaar,

Je hoeft je niet druk te maken dat je niemand kent. Je maakt zo vrienden op het radulphus college. Maar wat wil je precies weten aan informatie?

Leuk dat je naar ons eiland komt. En als je wilt leren duiken kan dat bij onze Duikschool Want2Dive en dat kan je al met je leeftijd die je hebt. Het is heel leuk het leven daar onderwater.

Groet,

f

hey chiara ik ben 14 jaar en word dit jaar weer naar curacao war ik geboren was maar ik ga ook misschien naar Radulphus en ken niemand maar je hoeft niet bang te zijn je maak snel vrienden misschein als je naar de zelfde school gaat kunnen we vrienden zijn. mijn namm is nathaniel kom op niets om je zorgen om te maken ok

en ik ga 15 juli

Het is wel spannend voor je! Gelukkig is het al vaker gezegd dat je vaak zo vrienden maakt op Curacao en natuurlijk zeker als je iemand kent die ook nieuw is op school of in de buurt. Het gaat vast allemaal goed komen. Kom je zelf van Curacao of familie of gaan jullie om een andere reden naar Cura emigreren?

ik ben daar geboren ik ga juist weer terug en heb eingelijk veel vrienden daar maar ze gaan niet naar radulphus college. ik woonde tot mij tiendein curacao. maar nu ga ik weer terug na 4 jaar te zijn in nedereland

En jij Chiara??