dag reizigers,
ik ben op zoek naar tips voor een verblijf in CHiang mai met 2 kinderen. EEn hostel met zwembad oid. Wie weet iets? Hoeft niet in de echte drukte.
dag reizigers,
ik ben op zoek naar tips voor een verblijf in CHiang mai met 2 kinderen. EEn hostel met zwembad oid. Wie weet iets? Hoeft niet in de echte drukte.
Hoi,
Wellicht is het Top North Guesthouse iets wat jullie wel lijkt. topnorthgroup.com
Overigens in die zelfde soi zit een leuk nederlands barretje mocht je heimwee krijgen naar bitterballen of een broodje kroket.
Gr
Olav
Wat ook een kindvriendelijk hotel is in Chiangmai is het Centara Duangtawan Hotel!Voor overnachting met ontbijt betaal men rond de 1200bath.Het hotel ligt dicht bij Wiang Kum Kam, Tha Phae Gate en Wat Chedi Luang. In de buurt bevinden zich ook Wat Chiang Man en Chiang Mai City Arts & Het Hotel heeft een buitenzwembad, een stoomcabine, een sauna en een fitnesscentrum.Gasten kunnen tegen betaling gebruikmaken van een pendeldienst van en naar het vliegveld.Extra voorzieningen zijn onder andere een kinderzwembad, een cadeaushop of kiosk en een wasserij. Adres:Cultural CenterCentara Duangtawan Hotel Chiang Mai - 132 Loy Kroh, Chang-Klan, Muang, Chiang Mai, 50100.
bedankt voor de tips, het ziet er goed uit.
Fantastisch hotelletje! Ligt niet in een bruisend gedeelte maar je bent er wel met 10 min.
Misschien gaan we maandag naar chang thai ik laat nog iets weten .
http://www.thaphaegardenguesthouse.com/ Dit is een guesthouse dat wordt gerund door twee vriendelijke zussen. Kamers schoon en netjes voor een betaalbare prijs. Het zwembad is klein, maar schoon. Het guesthouse ligt in een rustig gedeelte van Chiang Mai, maar niet te ver van het centrum. Wij vonden dit een aanrader!