Chiang mai hotel

Hallo mensen!

Ik ben op zoek naar een leuke en simpele hotel in een leuke drukke straat in Chiang mai. Wie o wie weet wat? Ik wil max 20 euro betalen maar liever rond de 15 euro. Ik ga 1 juli tm 29 juli laagseizoen dus moet te doen zijn lijkt mij.

Bedankt alvast! :slight_smile:

Lanna Thai Guesthouse
41/8 Soi 6 Loikroh Rd. Chiang Mai 50100, Thailand
Ik overnacht hier regelmatig in dit guesthouse het ligt op een neuslengte van de beroemde night bazaar.prijzen vanaf 350 bath.
alle nutsvoorzieningen zijn aanwezig op de kamers,men kan daar ook s’morgens ook eten eveneens zijn er 2 pc beschikbaar,men kan er ook fietsen huren.
Stop met zoeken Silvano,ik raad je dit guesthouse aan!!
hieronder nog een foto van de kamer

http://lh3.googleusercontent.com/public/Lx4nigxqMX8nucI2_PnQ7cdpLA55Yzav55NkWunpTftL9IkTmgcm1FN1nqv9OwAl9hjuU6WEjOda7Y1RKs61vCG0JtZWdK-B1YUhow7HQ3HleFOI8XZt3WOL

Dat ziet er zeker goed uit en een goeie prijs! Bedankt man ikdenk dat dit m wordt!

Was nog vergeten te vermelden dat je daar ook een motor kan huren alsook heeft men daar Wasserij service, room service, kluisjes, Gratis Wi-Fi, Parkeerplaats.

Nu heb je mij helemaal overtuigd ! haha. is het goed te doen op een scooter rijden daar? Ik heb al wel gereden op ko samui

Heb in 2010 geslapen in Awanahouse, mooi hotel op een leuke, centrale plek. Het is gelegen in het oude stadscentrum van Chiang Mai, vlakbij de bekende Thapea Gate. Het hotel wordt uitgebaat door Ron, een Nederlandse Thai.

check: http://www.awanahouse.com

Nou als je alles gaat optellen aan verplaatsingen met de red pickups en andere tuk tuks,kan je beter een motor scooter huren,voor sommige plaatsen is het wel handig om met de scooter na toe te rijden,zoals de mooie bostempel Wat Umong(ongeveer 3km buiten het centrum)
Ook kan je met de scooter naar de warmwaterbronnen van San Kamphaeng deze liggen op ongeveer 36 kilometer van Chiang Mai.(spijtig genoeg gaat er geen openbaar vevoer naar toe)
Je kan misschien ook een scooter trip doen zie link: http://www.chiangmaiexperience.com/chiang-mai-mountains-motorbike-tour/

Ja die scooter tour had ik al gevonden, daar ga ik zeker nog even over nadenken. Maar is het qua veiligheid goed te doen daar? Heb wel veel scooterervaring jaren op een scooter gereden.

In de stad zijn er vele mogelijkheden om een scooter te huren.
Chiang Mai leent zich er uitstekend voor om zelf te rijden, ook al is het een grote stad het is niet zo druk en chaotisch als in Bangkok.
Huurprijzen van een scooter of brommer in Chiang Mai variëren tussen de 150 tot 250 Bath per dag.
Wel zien dat je niet vergeet je helm op te zetten,gewoonlijk zijn daar controles in de week (kant tapao road)
Zelf al meegemaakt dat ik een boete onder mijne neus kreeg geschoven(500 bath voor het niet dragen van een helm)

Nee een helm draag ik sowieso voor de veiligheid. Maar bedankt voor je reactie! Ik ga je laten weten hoe het hotel bevallen is!

:chin: Mango Guesthouse is ook een aanrader! Heeft maar 5 kamers, leuke eigenaren, gratis Wifi, schone kamers. Midden tussen restaurantjes, binnen de oude stadsmuren (dat vierkant).