Mijn droom is een echte cattle drive mee te maken in:CANADA:of noord:USA:
rocky mountains bv.
ik wil echt een week mee de koeien naar de bergen brengen om daar te laten grazen of op te halen.
onderweg overnachten in tenten en avonden met sterke verhalen bij het kampvuur.
Gewoon back to basic en uren lang “me mysef and i”
Ik heb jaren rij ervaring maar sta nu even stil.
Man kan niet rijden en kids zijn nog te jong
Is er nog iemand die deze droom heeft??
Dan zou ik die heel graag als het klikt evt. met jou willen beleven
het hoeft niet NU maar mag ook 2011/2012
Zal in voor of najaar zijn omdat de drive dan plaatsvindt.
Hoop van iemand te horen
Hoi,
Tijdens mijn reis door Canada, Montana en Wyoming wil ik enkele dagen naar deze ranch gaan: http://www.lwranch.com/activities/lwr-lite
Zij bieden in voor- en naseizoen cattledrives aan. Heb iets dergelijks ook al 'ns in Australie gedaan en dat is me goed bevallen. Een week vind ik persoonlijk te lang, 3 dagen vind ik prima als afwisseling bij 't natuurparken bezoek. Bovendien ook hier niet meer gewend dagelijks op 't paard te zitten en lange ritten veel dagen achter elkaar gaan dan toch opbreken.
Hoi,
ik zoek toevallig een reisgenoot voor hetzelfde!
Heb net een advertentie op een forum van time out reizen geplaatst. Ik ben een vrouw van 34, ervaren ruiter.
Ik vind het eigenlijk een beetje zonde om voor 1 week naar de VS af te reizen dus zoek wel iemand die er nog een week (of twee) aan vast wil plakken. Bijvoorbeeld auto huren en kamperen of iets heel anders, dat maakt me niet veel uit.
Als dat een beetje overeen komt met wat jij voor ogen hebt dan zou ik graag in contact komen met je!
Groetjes, Lau
Ik heb inmiddels al geboekt en ga dan 10 dagen,lang n duur genoeg dus.
Kan ook mn gezin niet langer in de stek laten dus helaas gaat dat niet,
Succes met zoeken en wellicht zie ik je daar dan alsnog.
Ik ga van 21 tm 31 mei.
groeten klara
Veel plezier dan! Ik ga denk ik later in het jaar.
Laat je hier nog even weten hoe het was? ![]()