Ik ben dus Tim 30 jaar, Ben al 5 maanden in Canada. Heb 3 maanden gewerkt als wrangler (paardentochten begeleiden in de rocky mountains) en werk nu als doghandler. Honden trainen voor slee competities. In Maart gaan we meedoen aan de grootste hondenrace in de wereld in Alaska maar daarna kan ik beginnen te reizen door Canada en de VS tss de 3 en de 6 maanden. Mss eerst VS omdat het in de zomer er het erg warm kan zijn. Maar dat valt allemaal te bespreken. Heb je zin om mee te gaan voor enkele maanden of ene stukje. Laat dan zeker iets weten of voeg me toe op facebook. Daar kan je ook fotootjes van mijn reis zien en het busje dat ik gekocht heb. Vervoer moet dus niet meer geregeld worden.
facebook : Redirecting...
Tim
Naar welke staten en gebieden in de US en Canada ben je in geinteresseerd? Ik zou heel graag de MidWest waaronder South adakota willen aandoen en naar boven richting Ontario om de Sioux tribes en reservations op te zoeken…zie mijn oproep.
Klinkt interessant! Klinkt goed wat je daar doet voor werk. Ik zou ook heel graag een keer naar canada en/of de VS gaan. Ik weet niet precies hoe lang, maar ik ben wel behoorlijk flexibel wat dat betreft. Ben je nog steeds op zoek naar reisgenoten voor (een deel van) je trip?
Ik werk tot en met 2 september op een Summercamp in Connecticut. Ongeveer op 3 September wil ik een vliegtuig nemen richting westkust. Ik ben geïnteresseerd in een goede mix tussen steden, attracties en natuur!
Als je daar dan dan toevallig bent, wil ik wel graag een tijdje met je meereizen.