Carribean en midden Amerika Mar-Juni 2012

Hoi!
Mijn plan is Peurto Rico, Dominican Rep, Cuba, Belize en Costa Rica, waarschijnlijk in de period medio mar t/m mei (of medio juni) 2012.

Heb al veel reiservaring, echter mijn 1e keer voor zo lang en met backpack, lijkt me dus gezellig om leuke reisgenoten te hebben.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes, Raja

Beste Raja,

Net heb ik je oproep gelezen. Ik zou ook graag in Juni graag naar de Dominicaanse Rep.
willen gaan. Wat zijn jou wensen? Resort? Rondreis? Hoelang zou je ong. willen verblijven?
Ik hoop op een reactie.

Groetjes,

Angel

Hi Angel,
Sorry voor de late reactie, ik ben momenteel in Zuid Oost Azie en had hier niet meer naar gekeken…

Op http://musingsofaglobalnomad.blogspot.com kan je mijn verhalen volgen.
Maar nu orienteren op de 2e deel van mijn mini-wereldreis.

Mbt Domincanse republic heb ik eigenlijk nog geen wensen, moet ik nog orienteren. Wat zijn jouw ideen? Trouwens, ik denk dat ik daar in mei ben, gedurende 2-3 weken.

Groetjes, Raja

Hey,

Ik ben per feb 2012 in Curacao, en wil graag vanaf daar naar Costa Rica en vanaf daar wel zien… waar en wanneer wil jij in midden-amerika beginnen?

Heb je Facebook?

Hi Carlinda,
Ik ben momenteel in Vietnaam, na mijn tour van Z.O. Azie kom ik terug naar Nederland waarschijnlijk in de 1e week maart. Ik denk om een retour naar Peurto Rico en daaruit naar Dominican Rep, Cuba, Belize en Costa Rica in die volg. order, elke land circa 2 a 3 weken.

Groetjes, Raja