Wij zijn een verhuurbedrijf bestaande uit circa 18 units, en verhuren op dit moment aan de lokale bevolking van St. Maarten. In 2006 zal enkele units voor vakantie accommodatie gebruikt worden en gaan wij ons vooral richten op de toeristische markt in het hostel segment. Tevens zal er een strandtent concept opgestart worden.
Wij zoeken daarom per direct: een handige- en sterkpersoonlijkheid met een hands-on mentaliteit die een flinke dosis ambitie in zich heeft. (Mogelijkheid bestaat om onderstaand functie uit te voeren te worden door een stel!).
Functie beschrijving:
Je draagt zorg voor orde en veiligheid in en buiten de gebouwen.
Houdt toezicht op de naleving van (huis)regels en treedt corrigerend op bij conflicten van huurders en gasten. Fungeert als luisterend oor voor huurders en gasten met accommodatie problemen. Stuurt schoonmaakpersoneel en technische dienst aan.
Verricht beheers- en onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen, terreinen, inventaris en installaties, en beheert de toegewezen voorraden en hulpmiddelen. Draagt zorg voor (huurders/gasten) administratie en boekhouding i.z. maandelijkse inkomsten en betalingen (NUTS en premies).
Functie eisen:
Opleiding minimaal is MBO-niveau. Inzicht hebben in technische zaken. Zelfstandigheid is van essentieel belang. PC vaardigheden (o.a. MS Office en internet). Ten minste 2 vreemde talen kunnen spreken en schrijven: Engels en Spaans heeft de voorkeur. In bezit van rijbewijs B.
Stuur VOOR 7 OKTOBER 2005, je motivatie brief in het ENGELS met CV en DIGITALE FOTO naar: [EMAIL=“marlinyard@gmail.com”]marlinyard@gmail.com. ALLEEN SERIEUZE REACTIES WORDEN BEHANDELD.
Zoek je nog meer personeel of alleen een huismeester.
Zoals ik heb gelezen heb je in 2006 ook apartements te huur voor vakantie. Ik vraag me af voor hoeveel personen die dan zijn en vanaf wanneer die gehuurd kunnen worden. Heb je ook al enig idee wat de prijzen dan daarvoor zijn.
Op dit moment staat de vacature Caretaker open. Maar met de opzet van ons nieuwe strandtent zullen er ongetwijfeld meerdere vacatures ontstaan.
De hostel website is volop in aanbouw en de prijzen zullen daarop bekend gemaakt worden. Dus houdt ons in de gaten!
De units kunnen 1 tot 8 personen behuizen.
Ons prijsindicatie:
bed op 8 persoons kamer: euro 14,50
bed op 6 persoons kamer: euro 15,50
bed op 4 persoons kamer: euro 16,50
Per kamer, per nacht
eenpersoons kamer: euro 45,-
tweepersoons kamer: euro 50,-
driepersoons kamereuro: 63,-
tweepersoons kamer met badkamer: euro 60,-
Overig:
ontbijt: euro 5,-
beddengoed: euro 1,25
fietsverhuur per dag: euro 5,-
Bovenstaand info en prijzen zijn onder voorbehoud en kunnen i.z. seizoens invloeden wijzigen. M.a.w. je kunt er geen rechten aan ontlenen.
Hallo,Stel, mijn vriend en ik hebben evt. interesse om deze functie gezamenlijk te gaan uitvoeren (hij heeft MBO±niveau, ik HBO-); hoe zit het met de huisvesting en beloning? Moeten we zelf woonruimte regelen of verblijven wij zelf dan ook in het complex en behoren kost-en inwoning ook tot de beloning? Op welk salaris kunnen wij ongeveer rekenen en zal dit toereikend zijn voor ons beiden? Wat zullen de werktijden zijn (zijn de huismeesters op bepaalde tijden aanwezig voor de gasten of te allen tijde)? Voor hoe lang is de functie?Kortom, ik had graag iets meer info voordat ik besluit officiëel te solliciteren!Alvast bedankt.M.vr.gr.Nicky
Zie hier de antwoorden op je vragen:
Primaire arbeidsvoorwaarden: Bruto START salaris NAFL 3000,- (voor 2 personen) dit is inclusief ziekenfondsverzekering via werkgever.
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Gratis huisvesting, auto van de zaak en bonusregeling.
De caretaker verblijft in het staff house, dus kost en inwoning is een gedeelte van de beloning. Bij goed functioneren zal het salaris aangepast worden. NAFL 3000,-/ USD 1825,- is zeker toereikend voor 2 personen op maand basis aangezien de secundaire voorwaarden gelden.
De caretaker voor vaste huurders: werkdagen maandag, woensdag en vrijdag:
Roostertijden: 7.30 tot 16 uur
Hostel Assistant (is 7 dg p/wk open)
Dag rooster: 7.30 tot 16.30 uur
Avond rooster: 15 tot 23.30 uur
Bij het assisteren van de strandtent vrijdag t/m zondag:
Dag rooster: 10 tot 19 uur of
Avond rooster: 16 tot 1 uur.
De functie is voor minstens 1 jaar. Bij goed functioneren met mogelijkheid voor langere tijd.
Ok, dit klinkt tot nu toe allemaal heel interessant. Maar toch nog een aantal vragen:
Zoeken jullie per direct een caretaker voor de huidige units voor de vaste huurders, welke uitsluitend werkt op maandag, woensdag en vrijdag van 07.30-16.00 en gaat dit 3000,= aan beloning opleveren of ben je op andere dagen vd week met andere bezigheden belast? Of wordt de caretaker die nu begint automatisch in 2006 bij het komen van de vakantie-units aangesteld als hostel-assistent van dìe units en neemt de ene helft van ons de vroege dienst dan op zich en de wederhelft de late? Of komt er straks een geheel nieuwe care-takers-functie (of hostel-assistent) voor het hostel-segment? Het is ons op dit moment niet geheel duidelijk wat we aan werkdagen (voor beiden) kunnen verwachten. De functie is voor ons alleen interessant als we beiden nagenoeg dezelfde werktijden hebben, zodat er wel nog tijd voor ons privé-leven over blijft. Graag iets meer info…
En de huisvesting in de staff-house, wat houdt die in? Hebben we een eigen badkamer, keuken en toilet, hoeveel woonruimte hebben we, is het gemeubileerd of moeten/kunnen we eigen meubels meenemen?
Wij hebben 2 katten, mogen die mee als het zover mocht komen?
En hoe ziet de sollicitatie-procedure er verder uit als wij officiëel besluiten te solliciteren en er gesprekken gaan volgen? Waar vinden die plaats etc., etc.?
Wederom alvast bedankt!
Het is per 1 januari 2006 dat we een Caretaker voor de huidige vaste huurders zoeken. En per juni 2006 een Hostel Assistant.
Er zijn 3 afdelingen waarin de functies een rol spelen nml:
Caretaker (C) voor de vaste huurders tevens huidige units
Werkdagen maandag, woensdag en vrijdag:
Roostertijden: 7.30 tot 16 uur
Hostel Assistant (HA) voor de nog te realiseren hostel
Ons hostel staat gepland per juni 2006 haar deuren te openen.
Werkdagen: 5 van de 7 (hostel is 7 dg per week open)
De hostel afdeling heeft een:
Dag rooster: 7.30 tot 16.30 uur
Avond rooster: 15 tot 23.30 uur
De HA en hostelmanager hebben de verantwoordelijkheid dit draaiende te houden.
Strandtent medewerkers
Daarnaast zal er ook een strandtent gerealiseerd worden. De Caretaker zal dan ingezet worden op de dagen wanneer hij/zij de Caretakersfunctie af is. Dit zijn de dinsdagen en donderdagen. Verder kunnen jullie gevraagd worden mee te draaien in zeer drukke tijden (vb. Carnavals periode in februari).
Al met al de arbeidstijden zijn 40 uur per week. De vrijheid bestaat voor de HA de dag of avond dienst om de beurt te doen in overleg met de hostelmanager.
Huisvesting in de staff-house:
Dit gemeubileerde unit (80m2) heeft 2 slaapkamers, 2 badkamers incl wc’s, gezamelijke keuken en woonkamer met een klein veranda. Er kunnen 2 tot 6 personen in verblijven.
Huisdieren:
Helaas is het niet toegestaan huisdieren mee te nemen.
De sollicitatie-procedure:
Is reeds aan de gang en de gesprekken worden in Nederland te Amsterdam gehouden.
Zoals je kan zien in ons eerdere oproep is de vacature sluitingsdatum op 7 oktober a.s. gepland. We vragen een motivatie brief in het ENGELS met CV en DIGITALE FOTO naar: [EMAIL=“marlinyard@gmail.com”]marlinyard@gmail.com te sturen MITS je aan de functie eisen kan voldoen. Ons voorkeur gaat nadrukkelijk uit naar de talen Engels en Spaans in woord en geschrift. Alleen serieuze reacties worden behandeld.
Ik hoop je voldoende hiermee geinformeerd te hebben.
Ik wilde vragen of de positie van caretaker al opgevud is.
Ik begrijp dat ik erg laat ben maar daar de advertentie nog op de site staat dacht ik dat u misschien nog niet voorzien bent.