Cancun Oktober/November 2010

Wie heeft er zin om in Oktober of November 2010 mee te gaan naar Cancun in Mexico?
Al mijn vrienden gaan met de aanhang op vakantie dus blijf ik alleen over. Ik heb het idee om 2 of 3 weken te gaan. Alleen zou kunnen maar met z’n tweeen (of meer) is gezelliger.

Ik ben inmiddels al 3 keer geweest en het bevalt me erg goed daar. Je kan er van alles doen, lekker luieren in de zon, terrasje pakken, shoppen of cultureel doen.

Op niet al te grote afstanden is er zat te zien en te doen. Je kan bijvoorbeeld gaan snorkelen in Xel-ha of voor de kust van het eiland Cozumel. Wat ook erg interressant is zijn de ruines van de Maya’s. Die kan je op diverse locatie’s bekijken.

Wie ben ik?
Ik ben een 33 jarige man uit Purmerend. In het dagelijks leven ben ik bedrijfsleider in een fiertsenwinkel. Tijdens de vakantie hou ik er wel van om een beetje cultureel te doen maar ga toch voornamelijk om te relaxen en een beetje kleur te krijgen.

Lijkt het je wat om mee te gaan stuur dan een berichtje op de site of naar [EMAIL=“basvanhouten@gmail.com”]basvanhouten@gmail.com

Groetjes
Bas