wie kan mij vertellen hoe het op deze camping el delfin verde is
Hoi John,
Ik ben vorig jaar op deze camping geweest, en het is me er erg goed bevallen. ik weet niet hoe oud je bent en of je van sport houdt, maar als je een sportliefhebber bent is deze camping echt ideaal! veel tennisvelden en een mooie voet-, basket- en volleybalveld.Ook is het hele sportcomplex goed tot 12 uur 's avonds verlicht.
Iets van een discotheek is er niet echt. Wel is er een soort van “buitendisco.” Een bar met muziek enz. maar eigenlijk stelt dit niet veel voor.
Het zwembad is echt super mooi en groot, ook kun je redelijk goed rondom het zwembad liggen.
Het sanitair ziet er ook netjes uit.
Verder heb je niet veel (over)last van andere mensen, het is er na 12 uur rustig. De plaatsen zijn erg ruim.
Maar nog maals ik weet niet hoe oud je bent,zelf ben ik nu 16 (toen dus 15) en heb ik me er goed vermaakt!
Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt,
groetjes,
Petri
echt super!
ik heb daar een super tijd gehad maar toen was ik nog 15 en 16 jaar en weet niet of het ook echt leuk is als je wat ouder bent.
groetjes
heej, k kan je aanraden om hierheen te gaan als je de kans krijgt! het is echt super, k ben er zelf ongeveer 7 keer geweest en het is heel gaaf. je hebt een soort van bar helemaal achter op de camping, eigenlijk aan het strand (als ie er nog zit tenminste) de omgeving buiten de camping is ook heel leuk…leuke stadjes en de camping zelf is ook heel mooi, vooral het zwembad is groot en mooi. dat was toen het grootste zwembad van de spaanse kust!
succes!
Kan iemand mij vertellen waar dit in Spanje is en hoeveel je betaald om een staanplaats met de tent?
Wat voor camping is delfin verde??
werken er nederlanders daar?? receptie/animatie team/horeca of bewaking???
De camping is er mooi. Er werken Nederlanders en er wordt ook Nederlands gesproken. Aanwezig is een receptie, horeca, bewaking (wel streng en spreken géén woord Nederlands als het hun uitkomt), spreekuur van een doktor, mooi strand en omgeving. Er is geen animatie team, maar dat heb je ook niet nodig. Je kan je zelf goed amuseren en aanspraak heb je ook vrij gemakkelijk. In de buurt is een zeer goed restaurant dat via het strand makkelijk te voet te bereiken is. Verder is via het strand het plaatsje Estortit goed bereikbaar, wel ff lopen. Al met al een leuke camping. :rolleyes:
Hoi John,
Wij (33+27)zijn afgelopen jaar terug geweest naar el delfin verde,en ik kan je vertellen het is een super camping.We hebben zelf 2 kleine kinderen en ook voor hun is het er geweldig.Wij gaan dit jaar zeker weer terug.Ik kom daar zelf al vanaf mijn 2de jaar en wou mijn man de camping eens laten zien,na alle verhalen.Er is weldegelijk een goed animatie team…Voor jong en oud zelfs.Het zwembad is geweldig en je hoeft niet eens de camping af als je niet wilt.Alles is aanwezig.Ook een mega supermarkt!Kortom een gave camping waar van alles te beleven is.Er staan veel Hollanders,en is wel vrij groot opgezet.Echt een familie camping,dus veel kinderen.Elke dag/avond iets te beleven en leuke shows en optredens.Wij kijken er alweer naar uit!Ook de omgeving is erg leuk.Zat te doen en te bekijken.Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.Groetjes Linda
geweldige camping
moet je heen gaan
veel nederlanders
de receptie is ook nederlands en sommige van de animatorz ook
verder spreekt al het personeel engels
veel gratis activiteiten
egt een must go camping
wou dat ik dit jaar weer kon gaan
wie neemt mij mee?
echt je moet gaan ik ben nu 17 ik ga al 3 jaar achter elkaar het is echt super fijn en vooral voor de jeugd dico s’avond hele dag kun je activiteiten doen voetballen , volleybal, basketbal,… ik ben zo blij dat we deze camping hebben ontdekt daarom gaan we dit jaar **[SIZE=14]
**Hey MenSeN! Tis Egt HaRtStiKKe LeuK oP El DeLfiN VeRdE! Ik Ga Er MeT MuN LieVe BeSte VRieNdJe HeeN :lol: OoK WeL MuN BrOeRtJe B) DuS aLS Je 2 MaFKeZe Uit OoSterHoUt Nb ZieT, Da ZijN Wij :blink: KoM Je OoK NaAr DeZe CaMpINg Ben Je RoNd 16 JaaR OuD StUuR Me DaN GeRuSt eeN BerIChtje :huh: VeeL LiefS, XxX MaNdY…*… HvJ BrOeRtje :rolleyes: **
*<span style=‘font-family:Arial’>eeey!!! ik ga dit jaar voor het eerst naar el delfin verde… ik las iets over discotheek maxims ofzo… in l’estartit is deze discotheek vanaf de camping goed te bereiken?? ik wil namelijk wel graag uitgaan als ik daar ben.
als iemand er meer over weet mail me ff als je wilt
en wie gaan er allemaal naar die camping rond 26 juli t/m 14 aug. van 16 jaar en ouder??
Groetjes,
Samantha</span>*
Ik ben al 3 jaar niet meer op El delvin verde geweest, maar dit seizoen ga ik weer eens een kijkje nemen 23 juli t/m 30 juli 2005. B) De Camping op zich is groot en alles is aanwezig je hoeft idd. niet van de camping af… maar als je een x echt wilt stappen, kan je een taxi nemen naar Estartit en de vele kroegen en de discotheken Maxim en Podium bezoeken. Je kan het eventueel ook lopend over strand doen, zoals wij dat vroeger deden maar ik weet niet of de rivier El Ter die er tussen ligt open is ja of de nee? En anders kan je altijd nog met ons mee rijden, we zijn met de auto en gaan op Cker nog een nacht naar Lloret de Mar, waar je echt n x moet zijn geweest!!! Op de camping zelf is er altijd wel wat te doen en anders lekker chillen op het strand…aan de cocktailbar.
Ciao Dick en Have fun deze zomer…
Originally posted by Semmiej@17-06-2005, 09:10:38
** *<span style=‘font-family:Arial’>eeey!!! ik ga dit jaar voor het eerst naar el delfin verde… ik las iets over discotheek maxims ofzo… in l’estartit is deze discotheek vanaf de camping goed te bereiken?? ik wil namelijk wel graag uitgaan als ik daar ben.
als iemand er meer over weet mail me ff als je wilt
en wie gaan er allemaal naar die camping rond 26 juli t/m 14 aug. van 16 jaar en ouder??
Groetjes,
Samantha</span>* **
hey meissie er zijn bussen die vanaf de camping gaan ( was vorig jaar tenminste wel zo ) en je kan er gemakkelijk met de auto heen! Kus MaNdY…*…