Hierbij kun je een camper ophalen bij de fabriek en deze dan gebruiken en vervolgens achter laten op je laatste bestemming.
Hier zullen wel wat steden worden aangegeven lijkt mij.
Heeft iemand dit ooit gedaan? Hier lijkt tevens een heel pakket bij te zitten.
Dit hebben wij geboekt voor volgend jaar mei/juni wel bij een andere organisatie dan deze. De reis moet dus nog beginnen.
Wij moeten de Camper ophalen in de fabriek “vlak” bij Chicago.
Voor de inleverlocatie konden we kiezen uit, Los Angeles, San Francisco en Las Vegas. Wij hebben gekozen voor de laatste.
We mogen er 21 dagen over doen om de camper in te leveren.
De huur is 30 euro per dag voor de camper. Alles is inbegrepen. Camping en persoonlijke inventarissen, 2500 mijl incl. en verzekeringen.
Ik heb daar zelf nog een 500 mijn pakket aan toegevoegd en een verzekering om het eigen risico van 1000,- dollar af te kopen.
We zijn benieuwd hoe het zal worden! ik heb van anderen die het eerder gedaan hebben positieve ervaringen gehoord.
Ik hoor graag achteraf hoe het was en hoe je van het vliegveld naar de fabriek bent gekomen. En hoe dat beviel.
Hoe werd je bij de fabriek ontvangen etc.
Ik schrijf er graag over op mijn website zodat andere er hun voordeel uit kunnen halen.
Ik hoor ook goede verhalen, het enge nadeel is uiteraard dat je aan bepaalde lokaties vast zit, zoals ophalen en droppen.
Je hebt wel een lekkere nieuwe bak onder je kont waar nog geen ander in heeft gereden, gedouched, gescheten, gekookt etc.
Veel plezier met de voorpret. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Wellicht heb ik een nuttig antwoord voor je.