Camper liefhebber of liefhebster gezocht voor een lange of korte reis

Eind september 2016 wil ik voor 6 maanden Zuid Europa onveilig gaan maken met een camper. Ik heb dit al eerder voor een jaar gedaan. Onvergetelijk! Nu dus om te overwinteren.

Lijkt me leuk om wie dan ook te ontmoeten hier die hier ook voor open staat. Ik ben 33, avontuurlijk en hou onwijs veel van natuur en dieren. Ik werk in NL in de zomer en reis in de winter. Al een tijdlang en het bevalt me prima.

Dus man, vrouw, jong, oud, serieus of knettergek…reageren maar. :dag:

Een klein berichtje extra: reacties zijn nog altijd welkom! :zon02:

Hoi Gabibbo

leuk bericht van je
laat maar weten waar in december verblijft wie weet kom ik je een poosje vergezellen
ik woon zelf in midden Frankrijk dus als je in de buurt bent kom gerust langs
groetjes

Wow dat klinkt gaaf! Werken in de zomer en reizen in de winter. Mag ik vragen hoe je dat doet met je werk? Ben wel nieuwgierig…

Dat kan iedereen hoor Linda :slight_smile:

Een baantje zoeken in de zomer waar je elk jaar terug kunt komen en in de winter gewoon voor 6 maanden heel snel wegwezen.
En een beetje sparen in de zomer natuurlijk…komt wel goed van pas :wereld:

Klinkt wel als de ideale situatie! Mag ik vragen wat voor type baantje je dan hebt in de zomer? Horeca ofzo? En zoek je telkens in Nederland weer tijdelijke woonruimte of woon je zowel zomer als winter in je camper?

Wauw, klinkt inderdaad ideaal! Ben ook wel erg benieuwd naar hoe je dat doet en wat voor baan enzo.

Wow! Dit lijkt me wel wat. Ik PM je even.