Cameron Highlands

Ik ga via thailand naar maleisie en gelijk naar Cameron Highlands,
rond maart april ik vroeg mij af of iemand een goedkoop hotel wist. Ik heb rond gekeken en het kost mij en mijn vriendin voor 10 dagen 600€ en dat is 500€ teveel :ninja:.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want het is daar volgens mij echt mooi en rustig.

Bas

heay bas ik ben daar 4 jaar geleden ook geweest en het is absoluut de moeite waard!het is heel mooi en groen vooral die theeplantages zijn spectaculair! maar als je echt goedkoop wilt overnachten zou je ook gewoon bij de plaatselijke bevolking terecht kunnen. Dan spreek je natuurlijk een prijs met hun af. Het zijn echt hele lieve mensen en ik heb dit zelf ook wel eens gedaan in indonesie en thailand!en je maakt ook nog is heel wat cultuur mee!

Father’s Guesthouse, geen hotel maar dus een guesthouse :wink: Wel eigen kamer, beste kan je van tevoren wel even reserveren. Ze zijn er heel aardig en ik vond het er erg gezellig. Lekker eten ook!

Michelle87 super bedankt heb de site van Father’s Guesthouse gelijk gezien daar slaap ik volgend jaar maart!!!

Leuk :smiley: Je moet er echt scones eten die ze daar bij het guesthouse maken, zoo lekker :smiley: Heb ze ook een keer ergens anders in het dorp gegeten maar die waren echt vies. Houdt er wel rekening mee dat het daar een paar graden kouder is dan in de rest van Maleisie. Heel veel plezier alvast!

Ga ik doen, maar je zegt dat het koud is… hoe koud???

Ik was er in augustus, weet niet hoe het rond april is. De temperatuur weet ik niet, maar daar moest ik wel een lange broek en vest aan terwijl ik op andere plekken meestal in 3 kwart broek en iets zonder mouwen liep. Het was er toen ook wel bewolkt en regen, als de zon er schijnt is het volgens mij wel lekker.