Drie vriendinnen en ik willen naar Mallorca op vakantie. Het was een beetje uitzoeken, want twee van ons willen naar Playa de Palma. Volgens mij zit dat 8 km van het vliegveld af en is het daar echt super druk met jonge lui… Zag tenminste allemaal jongeren tegen de 20 op het strand. Is dit ook werkelijk zo, of valt het nog wel mee? We zijn namelijk in de leeftijd van 22 tot en met 25, en komen niet alleen voor het uitgaan. We willen ook graag wat zien van de omgeving. We hebben nu een aparthotel Turo Pins in Cala Ratja uitgezocht. Is dat iets meer voor ouderen, maar toch ook nog wel leuk om uit te gaan zoals naar kroegjes? En wie kan mij iets vertellen over Turo Pins? Staat eigenlijk nergens info over dit aparthotel.
Ik ben vorig jaar naar playa de palma geweest, zit vol met feestende duitsers daarzo, maar op het strand valt het erg mee hoor! en het ligt natuurlijk vlak naast el arenal, het nederlandse feestoord! Als je niet voor het feesten komt, zou ik denk ik een ander plaatsje uitzoeken, cala d’or schijnt ook erg leuk te zijn! succes!
Dank je wel voor je reactie! Ik had idd al vaker het plaatsje Cala D’Or gehoord… Misschien dat we daar maar eens naar gaan zoeken. We zijn er nog steeds niet uit. Echt moeilijk hoor, als je in reisgidsen van die mooie foto’ s ziet!
Originally posted by vatr@22-02-2005, 19:59:08
** Hallo!
Drie vriendinnen en ik willen naar Mallorca op vakantie. Het was een beetje uitzoeken, want twee van ons willen naar Playa de Palma. Volgens mij zit dat 8 km van het vliegveld af en is het daar echt super druk met jonge lui… Zag tenminste allemaal jongeren tegen de 20 op het strand. Is dit ook werkelijk zo, of valt het nog wel mee? We zijn namelijk in de leeftijd van 22 tot en met 25, en komen niet alleen voor het uitgaan. We willen ook graag wat zien van de omgeving. We hebben nu een aparthotel Turo Pins in Cala Ratja uitgezocht. Is dat iets meer voor ouderen, maar toch ook nog wel leuk om uit te gaan zoals naar kroegjes? En wie kan mij iets vertellen over Turo Pins? Staat eigenlijk nergens info over dit aparthotel. **
Hoi hoi!
Ben een aantal keren naar beide plekken geweest ben zelf ook nog 20 jaar oud! Het allerleukste en voordeligste was mallorca. Mijn vrienden vonden het daar ook erg leuk! Had vorig jaar trouwens een heel leuk apartementje wat heel voordelig was aan de kust.