cabrio roadtrip zuid zweden/noorwegen of frankrijk (zoek leeftijdgenoot, ben net 26)

Hallo,

Ik zoek iemand van rond mijn leeftijd (ik ben net 26), het liefst een vrouw, die met mij mee wil.

Ik heb een ‘youngtimer’ cabrio met 2 zitplaatsen en niet zo veel bagageruimte, dus je moet geen lading kleding enzo mee willen nemen :wink:
Het is dus de bedoeling om (behalve de heen en terugreis) met de tom-tom op ‘snelwegen vermijden’ en (bij goed weer) met het dakje open lekker te gaan touren >>>.

Ik weet nog niet precies wanneer ik wil gaan, als het zuid Zweden/Noorwegen wordt denk ik in de zomer en als het Frankrijk wordt in het voor of najaar of misschien ook wel gewoon in de zomer.

Ik woon zelf in Barneveld. Het is wel handig als je redelijk in de buurt woont zodat we elkaar van te voren een keer kunnen ontmoeten.

Groeten, Ronald.

Hallo Ronald,

Een blonde stoot voor in je cabrio ben ik niet maar ik zou wel heel graag naar zweden/noorwegen willen.
Een rijbewijs bezit ik ook al niet.
Wie ben ik, een vrouw van 27 jaar.
Niet zo heel erg sportief maar wel in voor veel.
Wil je meer van me weten? [EMAIL=“ffeijt@hotmail.com”]ffeijt@hotmail.com

Groetjes
femke

hehe nou een ‘blonde stoot’ hoef je echt niet te zijn hoor, maar mag natuurlijk wel :wink:

Heel sportief hoef ook niet, ik heb zelf ook geen super conditie. Als je conditie maar goed genoeg is om ook af en toe een keer een dagwandeling te doen ofzo. Het kan in Zweden en Noorwegen soms redelijk klimmen zijn over kleine paadjes.

Maar ik zoek eigenlijk wel iemand met een rijbewijs, zodat dit ik niet altijd zelf hoef te rijden. Dat is wel zo fijn :slight_smile:

Ik heb een rijbewijs, ben 24 jaar, en ben wel een blonde stoot…:zon02:
Ik ga in de zomer door heel scandinavie en oost europa reizen, dus jouw idee met cabrio lijkt me wel wat!

Interesse? Mail me op [EMAIL=“juu_dit@hotmail.com”]juu_dit@hotmail.com

Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot (m/v) van rond de 26 jaar, met rijbewijs.
Mocht je interesse hebben, reageer hier dan even, stuur me een prive berichtje of email me op ronaldvaneede@gmail.com