Busreis Benidorm MET overnachting?

Hallo allemaal,

Mijn ouders willen met de bus naar Benidorm. Dit hebben ze al vaker gedaan maar een busreis met de nachtpendel vinden ze toch te zwaar worden en vliegen is geen optie.
Weet iemand een organisatie die busreizen naar Benidorm heeft maar met een overnachting in Frankrijk?

Dank je wel.

1 like

Busreis met overnachting zijn wij ook al lang naar op zoek. Dank zij
wereldwijzer kans op reactie?
Hartelijk dank.

Ik heb vroeger ook busreis gedaan naar Benidorm,maar ik denk niet dat het bestaat met overnachting met stop in Frankrijk ! Leon :

1 like

Hartelijk dank voor het reageren. We zoeken verder of we wat anders
kunnen vinden.
Groet
Jo

Ik denk eerlijk gezegd, ook niet dat dit bestaat. Vroeger en dan praat in over heel lang geleden, bestonden die busreizen nog wel met name toen met Bel Air busreizen, maar nu zie ik het ook nergens meer. Wel genoeg pendels.

Een optie is misschien om een goedkoop ticket te scoren naar Alicante met het vliegtuig en dan de accomodatie zelf hier regelen. Hebben wij vorig jaar ook gedaan, maar dan naar Gerona. ( Calella )

Succes en willen jullie nog wat weten waar ik misschien bij kan helpen, laat het maar weten via dit forum.

Oh, sorry. Ik lees nu net, dat vliegen geen optie is voor julie?

Bedankt voor de reacties.
Denk niet dat ze er zijn of je moet een excursiereis maken maar dat is de bedoeling niet.
Ik heb i.p.v. Royal class bussen, First class bussen gevonden.
Deze zijn €50,- retour
i.p.v. 2x2 stoelen op n rij zoals in n R.C. zijn het 1x2 en 1x1 stoel op rij.
Ik denk dat er in een Royal Class dubbeldekker 68 personen gaan en in een First Class dubbeldekker 48 personen.
Dus meer breedte en lengte maat

Beste CMA. Ik zeg heel eerlijk, als heb je ook de mooiste stoel, het veranderd niets aan de afstand en dat vind ik gezien mijn leeftijd ook te bezwaarlijk. Vroeger deden wel het wel hoor, maar ik moet er nu niet meer aan denken, maarja… familie van ons, zelfs ouder dan ik, gaan bijna ieder jaar nog met de Solmarbus naar Benidorm en vinden het heerlijk. Zetten zich hier in de stoel van de bus en laten zich heerlijk verwennen onderweg en komen uitgerust aan. Zeggen ze!!!

1 like

Bestaan er geen busreizen naar bijvoorbeeld Lyon en van Lyon naar Benidorm?
Twee losse reizen op twee verschillende dagen zijn misschien wel te vinden.
Succes.

Als je goed zoekt misschien wel, maar ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling van die familie is. Losse busreizen stoppen vaak alleen bij stations en de familie wil wat ik ervan begrepen heb in een hotel overnachten in Zuid Frankrijk en dan de volgende dag verder naar Benidorm. En als je toch al wat ouder bent en de weg niet goed weet, vind ik, als je eerst vanaf een station nog een hotel moet zoeken erg omslachtig,

Kijk, als je nog jong bent is het wel te doen en nog avontuurlijk ook, maar ik heb het idee dat dit niet de bedoeling van de familie hierboven is.

Maargoed, ik zal ook opletten en als ik wat weet of zie, laat ik het weer weten.

Met vriendelijke groet.