Bus van Puerto Madryn naar El Calafate

Hallo,

Ik ben van plan om in November/December een rondreis te maken in Argentinië.
Hierbij wil ik o.a. van Puerto Madryn naar El Calafate met de bus reizen. Van andere informatie op internet begreep ik dat je het beste via Rio Gallegos kan reizen.

Als ik de reis via Plataforma10 invoer is er een optie waarbij je met Via Tac van Puerto Madryn naar Rio Gallegos rijdt. Je vertrekt dan om 16:00 uur en komt de volgende morgen aan om 9:00 uur.
Er zijn vervolgens verschillende opties om van Rio Gallegos naar El Calafate te gaan, 1 daarvan is met Marga en die vertrekt om 9:05.

Mijn vraag is of deze tijd zo gekozen is dat je die aansluiting kunt maken en het verstandig is om deze bus te nemen of geen risico te nemen en beter een bus later op de dag te pakken?

Wellicht heeft iemand nog andere tips voor mogelijkheden om te reizen tussen Puerto Madryn en El Calafate?

met vriendelijke groet,

Joep

Hallo Joep,

Ik zou er niet op rekenen dat je die aansluiting in Río Gallegos gaat halen, veel te krap op zo`n lang traject als Puerto Madryn - Río Gallegos. Pak dus voor de zekerheid een latere bus naar El Calafate.

Andere opties: directe vlucht Trelew - El Calafate met Aerolineas Argentinas? Zou ik seconde over twijfelen, het traject per bus van Madryn naar El Calafate over Gallegos is oersaai en duurt een eeuwigheid…

groet,

Jan