Bus Taman negara

Wij zijn van plan om vanuit de Taman negara met de bus naar Penang te reizen, wie weet of er rechtstreekse dienst deze route rijdt ?

En verder alle tips over verblijven op Penang van harte welkom !

Er zijn in TN bureautjes die vervoer aanbieden maar ik weet de bestemmingen niet meer… Ik ben zelf eerst naar Cameron Highlands gegaan en toen naar Penang. Zoek je daar een hostel? Ik zat in een fijne in Love Lane :slight_smile:

1 like

Misschien zijn er andere reizigers die weten of we vanuit de Taman negara met de bus kunnen doorreizen, we vinden het eigenlijk zonde van de tijd om weer terug te moeten naar KL om daar dan weer een overnachting te nemen en dan door te reizen.
Erg bedankt voor de tip, we hebben even gekeken naar Love lane en dit ziet er leuk uit !
We zijn niet van plan om van tevoren iets te boeken dus we zoeken nog naar alternatieven indien dit niet meer beschikbaar is dus tips blijven welkom !

Je kan sowieso via Cameron highlands meteen door. Hoeft niet via KL. Ik zat met een stelletje in de bus die dat in een dag deed en heb die connectie ook zelf gedaan. Alleen bleef ik een aantal dagen in CH. Willen jullie daar trouwens niet heen?

Ah ik lees net je andere post. Je wilt ook naar CH. Dan kun je gewoon Kuala Lumpur - Teman negara - Cameron highlands - penang doen toch?

We hebben besloten om niet naar de Camaron te gaan, we zijn eigenlijk toch meer mensen van de kusten en eilanden vandaar !
Nog een week of 4 en dan gaan we, een mooi vooruitzicht dus…

zoek ter plekke een travelagent en vraag of zij het vervoer kunnen regelen. Het moet niet al te moeilijk zijn. informeer ook eens naar een lange afstands taxi. Mijn ervaring is dat die ook goed betaalbaar zijn.

• Updated - - -

oh en op penang is een bezoek aan een fruitfarm erg leuk om te doen.

1 like

Inmiddels nog maar 1 week werken, we vertrekken 9 juni richting Maleisie, een mooi vooruitzicht dus !
3 dagen Kuala lumpur, daarna de Taman Negara en vervolgens vanaf daar naar Penang en Langkawi.

Vanaf Langkawi vliegen we dan weer terug naar Kuala lumpur om dan nog 4 dagen naar Bali te gaan waar we hele mooie herinneringen hebben aan ons verblijf van een paar jaar terug bij Marcello en Jolanda van Home bali home.

Daarna helaas weer terug naar Nederland maar hopelijk hebben we dan weer een hele mooie reis mogen beleven.

We hebben wel wat accomodaties op Penang en Langkawi in gedachte maar tips blijven uiteraard meer dan welkom, en van wie kan je die beter krijgen dan van medereizigers dus…
we zijn op zoek naar leuke accomodaties, niet al te groot, mooi gelegen en met wat privacy.

Nogmaals alle tips zijn welkom !