Budget hotels/guesthouse met emailadres in India

Hallo reizigers,

Kan iemand mij een gouden tip geven mbt goedkope budget hotels in de wijk colaba, In Mumbai te India en heeft daar een emailadres van??
wij komen namelijk midden in de nacht aan in Mumbai en das niet fijn zoeken…naar een slaapplaats

Nu heb ik slechte recencies gelezen over bentlyshotel, dus een beetje huiverig…en lonelyplanet had daar alleen een emailadres van… beetje jammer
Wie owie heeft leuke tips!!

Graag je reactie,

Hartelijke groet en alvast bedankt!

Jolanda:dag:

Dag Jolanda, en beetje laat, dik een maand na de plaatsing van je verzoek, maar probeer The Strand is 2500 INR per nacht, daar boven zit er nog eentje, naam ken ik niet maar die is 2200. Mocht dat allemaal nog teveel zijn om de hoek zit een Salvation army. Tip terzijde neem een prepaid taxi, vraag even aan een airport medewerker waar de balie is, anders wordt je grofweg afgezet. Het is trouwens wel een behoorlijk stuk rijden nog van de airport naar Collaba. ga dan eerst naar wat minder bekend gebied, geen Juhu, maar probeer Jogeshwari of anders Goregaon, dat is wel de andere kant op, Hotel The Laxmi, en ga de volgende dag naar Collaba.

Riz