budget hotel Olinda of Recife

Hoi, 26 oktober kom ik samen met mijn vriend in de avond aan op recife airport. Ik wil nu alvast een hotel boeken voor de 1e nacht zodat we na de lange reis gelijk ergens terecht kunnen en weten waar we heen moeten. Nu vind ik vrij weinig budget hostels/hotels in recife of olinda, behalve dan een dorm (dat willen we eigenlijk niet). Heeft iemand nog goede tips voor een leuk hostel of hotel? Liefst in Olinda??

Of een goede site waar ik op kan kijken? zit nu alleen op die hostel sites te kijken.

Budget is ongeveer 30 a 35 euro totaal per nacht (dus voor 2 personen)

Ik hoor het heel graag!
groetjes Cynthia

Heb inmiddels iets geboekt in Recife via booking.com voor 40 euro per nacht voor 2 personen. Het is een private room. Dorms zijn goedkoper uiteraard.

Weet helemaal niemand iets leuks/goedkoops rondom Recife of Olinda?
Hoor het heeeel graag!

Ik vond Recife helemaal niet leuk eigenlijk. Ik had toen vooraf een hotelletje geboekt maar daar zijn we letterlijk gevlucht. Aan de taxichauffeur vragen was een betere optie, maar dan moet je natuurlijk wel goed Portugees babbelen.
Olinda zal een betere optie zijn, vermoed ik. Denk anders aan Porto de Galinhas aan de andere kant, wel een redelijke busrit maar een van de mooiste stranden die ik ken.