Brazilië 2014 waar moeten we naar toe

Brazilië is het op vier na grootste land van de wereld, laat op al zijn bezoekers een geweldige indruk achter. Brazilië is natuurlijk zon, zee, strand, cultuur en natuur, maar ook carnaval en voetbal. Natuurlijk kent bijna iedereen Río de Janeiro, Natal, Salvador, Fortaleza, maar er zijn zoveel fantastische bestemmingen van noord tot zuid en van oost tot west.
Ik heb geprobeerd in mijn Brazilië blog http://brazilie-vakantie.blogspot.nl/ de belangrijkste, mooiste en meest interessantste plaatsen te beschrijven, zodat u thuis alvast kunt genieten van dit prachtige land.
Veel plezier !!!:vak02:

1 like

Dankje Holandaargentina om deze met ons te delen.

Je blog zit inderdaad boordevol nuttige informatie voor de potentiële Brazilië-reiziger.

Tijdens lektuur viel me een detailtje op …
“Mangue Seco bevindt zich zo’n 255 km ten zuiden van Salvador, in het noordelijke puntje van de staat Bahia in Brazilië.”
even corrigeren : niet ten zuiden van Salvador maar ten noorden :wink:

Tropische groet uit Salvador

Ivan

Bedankt, inmiddels aangepast.
Gr.
Holandaargentina

We willenmet 4 personen (57-64 jaar) in november naar Zuid-Amerika gaan, waarbij wezeker naar Buenos Aires gaan. We dachten vliegtickets te kopen voor Rio deJaneiro, Buenos Aires en Lima.
Onzeinteresses gaan uit naar o.a. natuurparken met wilde dieren, historischebezienswaardigheden, vulkanen en oorspronkelijke bewoners.

Zijn er rondRio voldoende highlights om een week door te brengen? Auto huren of een taximet chauffeur? Wie heeft hier ervaring mee?

En excursiesvanuit Buenos Aires? Dezelfde vragen.

Dan willenwe graag naar Peru om daar in ieder geval kennis te maken met de Inca-cultuur.

We houdenons graag aanbevolen om van jullie adviezen te ontvangen.

Leo