Amigos, Acabei de encontrar no 435 (08/08/2016 - 20:40) essa máquina com fotos dessas pessoas. Acho que são turistas que esqueceram no ônibus e tem…
**De Braziliaanse Nilda Lobato trof maandag op een bus in Rio de Janeiro een verloren fototoestel aan. De vrouw is nu op zoek naar de eigenaars.
**
Nilda Lobato - Amigos, Acabei de encontrar no 435… | Facebook
Amigos, Acabei de encontrar no 435 (08/08/2016 - 20:40) essa máquina com fotos dessas pessoas. Acho que são turistas que esqueceram no ônibus e tem…
Lobato vond het toestelletje maandag op een bus van lijn 435. Op Facebook postte ze een foto van de camera, samen met een foto van de vermoedelijke eigenaars. De vrouw op de foto draagt een sjaaltje in de Belgische driekleur, wat doet vermoeden dat het hoogstwaarschijnlijk Belgen zijn.
Op de achtergrond staat eveneens iemand in zwart-geel-rode uitrusting.
“Vrienden, ik vond net op de 435 (08/08/2016 - 20.40 uur) dit toestel met foto’s van deze mensen. Ik denk dat ze toeristen zijn die het toestel op de bus verloren. Er staan veel foto’s op tijdens verschillende wedstrijden van de Olympische Spelen. Ik weet dat het moeilijk zal zijn om hen te vinden, maar ik apprecieer het als jullie het zouden delen of me een idee geven hoe ik hen kan vinden. Bedankt!”, zo schreef Lobato in het bericht.
Het bericht werd ondertussen al meer dan 11.000 keer gedeeld.