Tijdens een geweldige reis door zuid Amerika is in Potosi onze camera gestolen. Gelukkig hebben we wel veel foto’s behouden, maar we hebben helemaal niets van de mijn Cerro Rico in Potosi, Bolivia. We vinden dit best erg en zouden graag foto’s van binnen en buiten de mijn hebben voor ons fotoboek. Op internet staat wel veel, maar de kwaliteit is niet voldoende om ze te verwerken in een digitaal fotoboek. Mijn vraag is dan ook of er iemand is die ons kan helpen aan foto’s, graag met voldoende resolutie voor een fotoboek.
Tijdens een geweldige reis door zuid Amerika is in Potosi onze camera gestolen. Gelukkig hebben we wel veel foto’s behouden, maar we hebben helemaal niets van de mijn Cerro Rico in Potosi, Bolivia. We vinden dit best erg en zouden graag foto’s van binnen en buiten de mijn hebben voor ons fotoboek. Op internet staat wel veel, maar de kwaliteit is niet voldoende om ze te verwerken in een digitaal fotoboek. Mijn vraag is dan ook of er iemand is die ons kan helpen aan foto’s, graag met voldoende resolutie voor een fotoboek.
Wij zijn in november 2010 in Potosi geweest en hebben wel een aantal mooie fotos voor je van een mijn. Ik weet alleen niet meer de naam van de mijn, waar wij in zijn geweest. Laat me weten als je nog fotos zoekt.
Bedankt voor je reactie, ben daar heel blij mee. Ik ben druk met het fotoboek maken, zou mooi zijn als daar nog een paar mooie foto’s bijkomen van de mijn. Het heeft erg veel indruk gemaakt en vinden het jammer als we dit niet weer kunnen geven in ons boek. Hoe vonden jullie het? Ik denk dat jullie ook in de Cerro Rico zijn geweest, al heb je zoveel ingangen en weet niet of die ook weer allemaal namen hebben. Zou je mij willen mailen hoe ik aan je foto’s kan komen? Mail je ze of moet ik ze ergens downloaden?
Geweldig! Enorm bedankt. We zijn er heel erg blij mee, lijkt wel op dezelfde ingang als die van ons. Maar misschien lijken ze allemaal op elkaar, zijn jullie toevallig ook met koala tour geweest uit Potosi? Ik kan de foto’s zeker goed gebruiken!!!
Fijn dat je blij bent met de fotos. Wij zijn inderdaad ook met Koala tours geweest, dus het zal dezelfde mijn zijn.
Wij vonden de tour erg indrukwekkend en aangrijpend. We zijn blij dat we het gezien hebben, maar gaan niet graag nog een keer zo’n mijn in.
Ik heb ook een fotoboek gemaakt van deze reis, het is heel mooi boek geworden. Succes ermee!
Dat gevoel hebben wij ook! We vonden het heel erg indrukwekkend het gezien te hebben, maar zou niet snel weer naar binnen gaan. Bijna onvoorstelbaar dat die mensen daar elke dag weer in gaan/moeten. Wij vonden zuid amerika erg leuk en hopen daar dit jaar weer een paar andere landen te bezoeken.