** ‘’Never to waste time! Do what you wish, live your dreams.’’**
Ik ben Patrico, 25 jaar oud. Ik kom uit Den-Haag. Ik heb een passie voor reizen en interesse in nieuwe culturen.
Ben altijd enthousiast geweest om te zien wat er allemaal op de wereld te zien valt! Ik hou ervan om naar verschillende landen te reizen, om te luisteren naar een nieuwe taal, om nieuwe culturen te ervaren, nieuwe mensen te ontmoeten met verschillende achtergronden, nieuwe vrienden te maken, nieuwe plekken te ontdekken en nieuwe ervaringen mee te maken in mijn leven.
Ik ben al naar de volgende landen geweest: Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Luxemburg, Zwitserland, Duitsland, Thailand, Indonesie, Dominiaanse Republiek, Engeland, Ierland, Zweden, Ibiza, Polen, Letland, Roemenie
Ik heb in de volgende landen gewoond: Portugal, Spanje & Ibiza … en woon nu in Holland. Ik hoop een paar nieuwe landen op die lijst te zetten!
Ik breng graag mijn tijd door met mijn familie & amigos. Hou van Fitness. Kickboxen en zwemmen.
Ik wil in Februari vertrekken naar Brasil en blijven tot aan het einden van het WK. Ik wil de carnaval meemaken, plus de WK. En verder natuurlijk Brasil ontdekken. En wie weet Zuid-Amerika ontdekken. Dus als iemand ook dat van plan is. Laat me maar weten.
Patrico Caseirito Baltazar Simões
I Love Life ! La Vida Loca!