Borneo, iemand?

Hallo Allemaal!

Ik ben van plan om volgend jaar ( als alles meezit) een reis te maken naar Borneo ( Kalimantan).
Mijn vader is daar geboren, in Sampit om precies te zijn. Hij is als baby naar Nederland gekomen en weet zodoende niets van het leven daar. Ik ben nu opzoek naar mijn roots, mensen die eruit zien zoals ik. Waar heeft mijn vader gewoond, is mijn achternaam veel voorkomend in dat gebied?

Volgend jaar moet het er dus van komen. Ben een volkomen leek als het om reizen gaat en het zweet breekt me uit als ik al die avontuurlijke verhalen van jullie allemaal lees! Desondanks weet ik dat dit iets is waar nu de tijd voor is, ik ga het gewoon doen!
Veder heb ik nog niets besloten, hoelang, wanneer en eventueel met wie.

Jammer genoeg heb ik tot dusver niets gevonden dat over dit eiland gaat. Niet zo in trek bij de Indonesië-reizigers?

Dus… tell me… heb ik een goede beslissing gemaakt om hier überhaupt naartoe te willen en wie weet er meer over?

Groetjes,

Adinda

Wij gaan volgende maand naar Kalimantan. Wij komen op onze trektocht aardig in de buurt van Sampit. Als wij terug zijn kan ik je een hoop vertellen. Ik kan je wel vertellen dat wij er ongelooflijk veel zin in hebben. Erg avontuurlijk, en zoals je zei…weinig over Kalimantan te vinden. Dus voor mijn gevoel…geen verkeerde keuze hoor. Onbekend is heus niet onbemind!!!:wereld: